Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 26 ianuarie 2015

Tag: Ingrijirea tenului

          Am primit de la Dya un tag despre ingrijirea tenului si am fost mai mult decat incantata sa il fac. Pana acum nu am facut vreo postare gen rutina de ingrijire a tenului meu insa promit ca ma mobilizez si in curand o sa apara si la mine pe blog. Pana atunci cititi mai jos raspunsurile mele la intrebari.


1.  Descrie rutina ta de ingrijire in 5 cuvinte.
Demachiere, curatare, tonifiere, hidratare, exfoliere. Uneori mai aplic si masti, cumparate sau facute in casa.

2. Care este tipul tau de ten?
Tenul meu este normal/mixt si sensibil

3. Cel mai bun inamic impotriva cosurilor.
Nu prea am avut probleme cu cosurile insa se mai gasesc 1-2 monstruleti sa apara cand imi e lumea mai draga. Ca sa scap rapid de musafirii nepoftiti folosesc apa de trandafiri si gelul exfoliant de la Oriflame, a doua zi deja sunt uscati si pe cale de disparitie.




















4. Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului?
In general folosesc Bioderma Sensibio, desi am incercat aproape toate cremele din gama preferata mea ramane Sensibio Tolerance.




5. Servetele demachiante : da sau nu?
Nu folosesc servetele demachiante decat foarte rar, daca ma aflu in deplasare si mi-am uitat demachiantul si gelul de curatare.

6. Toner : da sau nu?
Folosesc toner ca atare , apa termala sau apa de trandafiri, in functie de nevoi.



7. Produse high end pentru ten sau produse high end pentru machiaj?
Eu imi aleg produsele de ingrijire a tenului in functie de ingrediente si mai ales sa se potriveasca tenului meu. Avand ten sensibil nu pot pune orice pe fata pentru ca pot dezvolta iritatii sau alergii la diferite ingrediente. Nu conteaza pretul produsului, ideea e sa iti faca bine si sa ti se potriveasca. In ceea ce priveste machiajul folosesc ce imi place si ce imi permite bugetul. 


8. Care este cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului?
Cred ca cel mai ciudat a fost crema cu extract de melc, sau cel putin asa mi s-a parut cand am auzit prima data de ea, acum mi se pare ceva normal.

9. Care sunt cele mai bune sfaturi pentru un ten frumos?
Sa nu sariti niciodata peste rutina de ingrijire a tenului si sa folositi crema cu protectie solara indiferent de anotimp.

Invit toate fetele care nu au facut acest tag sa il preia, chiar sunt curioasa sa citesc cat mai multe raspunsuri la aceste intrebari.

2 comentarii: