Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 12 ianuarie 2015

Review: Sampon GLISS ULTIMATE VOLUME



                             Postarea aceasta este dedicata ultimului sampon pe care l-am incercat, GLISS ULTIMATE VOLUME, cumparat din dorinta de a da un plus de volum parului meu, care este fin si bineinteles fara volum.

Pret:10-12 lei in functie de oferte
Cantitate: 250 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere



DESCRIERE:



INGREDIENTE:

Parerea mea:

- ambalajul este destul de rigid si practic;
- continutul este incolor si mirosul parca aduce putin cu cel al mierii;
- se consuma foarte repede;
- nu da deloc volum parului;
- parul se ingrasa mai repede fata  de alte sampoane;
- nu mi-a cauzat prurit sau matreata;
- da stralucire parului si il lasa foarte moale;
- desi spune ca este si pentru par deteriorat nu cred ca un sampon poate sa repare firele de par.

                          Pentru mine acest sampon nu a functionat, adica nu mi-a oferit ceea ce cautam, si anume volum, desi nici rau nu mi-a facut,
                          Voi ati incercat vreun sampon Gliss? 

2 comentarii: