Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 26 ianuarie 2015

Ruj Oriflame - Giordani Gold Jewel Eternal Red


                      Am acest ruj de ceva timp si inainte sa il termin m-am hotarat sa va spun cate ceva despre el, mai ales ca l-am folosit destul de mult in perioada rece deoarece este foarte hidratant.

Pret intreg: aproximativ 43 de lei insa se gaseste la oferta in cataloage;
Cantitate: 4 g


Nuanta Eternal Red, cod: 22751


Descriere:
Ruj catifelat, ce conţine un amestec de agenţi intens hidratanţi, pentru buze minunat îngrijite întreaga zi. Culorile intense, în nuanţe clasice şi cu luciu cremos, asigură o acoperire medie care durează ore întregi. Etuiul auriu, elegant şi preţios, îl transformă într-o adevărată bijuterie.



Parerea mea:

- imi place ambalajul, elegant si foarte rezistent;
- este cremos si foarte hidratant;
- da un luciu frumos buzelor;
- nu este pigmentat;
- nu rezista la transfer.





poza facuta la lumina naturala


2 comentarii: