Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 9 ianuarie 2015

Review: balsam de buze NIVEA Fruity Shine Watermelon



              Pentru ca tot este frig afara si buzele noaste au nevoie de hidratare, vreau sa va prezint balsamul meu de buze preferat din ultima perioada,  NIVEA Fruity Shine Watermelon.

Cantitate: 4,8g/5,5 ml
Pret: maxim 10 lei, in functie de oferte
Valabilitate: 12 luni de la deschidere




L-am folosit aproape zilnic asa ca iata parerea despre el:
- pretul este accesibil;
- cantitatea este destul de generoasa;
- inca de la deschidere am simtit aroma delicioasa de pepene;
- are o culoare de roz si nuanteaza usor buzele;
- este foarte hidratant, adio buze uscate, chiar am ramas umita;
- lasa luciu buzelor.



                    Pentru mine acest balsam este the one, il folosesc cu placere si dupa ce il termin sigur il voi recumpara. Il puteti incerca si voi, va asigur ca nu aveti nimic de pierdut.

Un comentariu:

  1. Eu am renuntat sa mai folosesc balsamul Nivea dupa ce am observat ca e genul care creeaza dependenta. Adica e totul bine si roz cat il folosesti, dar cum nu te mai dai cu el se usuca buzele in ultimul hal si se rup. Prefer uleiurile naturale, unturile si Vaseline pe post de balsam :D

    RăspundețiȘtergere