Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 20 ianuarie 2015

Review: Crema anticelulita Beautiful COSMETICS



CREMĂ ANTICELULITĂ CU APĂ TERMALĂ ANTIOXIVITA, VITAMINA E  ULEI SCORȚIȘOARĂ ȘI CAFEINĂ
REDUCE VIZIBIL CELULITA
EFECT CALMANT ȘI TONIFIANT
ÎMBUNĂTĂȚEȘTE MICRO-CIRCULAȚIA

UTILIZARE:


 INGREDIENTE:



Cantitate: 200 ml
Valabilitate: 24 de luni de la deschidere
Aici gasiti lista cu locurile de unde o puteti cumpara.




Parerea mea despre crema:
- in primul rand modul de dozare este excelent;
- de la prima aplicare iubesti mirosul de scortisoara pe care il are;
- textura este numai buna, intra usor in piele si nu o lasa grasa sau lipicioasa;
- cand am aplicat-o uneori am simtit ca zona se incalzeste iar in alte dati nu a avut efecte de genul acesta, oricum recunosc ca am folosit-o fara impachetare;
- imi place ca lasa pielea hidratata si ferma;
- cat despre celulita nu pot spune ca a disparut deoarece nu am folosit-o ca in instructiuni si nici in fiecare zi.

                     In general pare o crema buna si probabil ca folosita cum trebuie alaturi de sport si o alimentatie sanatoasa da rezultate bune.

6 comentarii:

  1. Si eu ador cum miroase, dar nu am observat efecte notabile dupa folosire. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am folosi-o conform instructiunilor asa ca nu stiu ce sa zic :)

      Ștergere
  2. eu nu prea am incredere in cremele anticelulita....chiar daca folosite corect...hm, sunt cam lenesa in materie de creme :)):*

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac produsele cu pompita, dar sunt putin reticenta la produsele anti-celulitica. Pot imbunatati aspectul pielii, dar nu fac minuni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Eu folosesc crema de aproximativ o saptamana. Desi nu imi place mirosul, ador efectul, hidrateaza foarte bine pielea si ii da un aspect mai placut, cel putin la mine asa a fost de la prima aplicare. Am si vergeturi inchise la culoare, imediat ce aplic crema, acestea devin mai putin vizibile. Parerea mea este ca are efectul asteptat, eu iau si seva de mesteacan care ajuta si ea la elasticitatea pielii si reducerea celulitei, asta ar fi un plus.

    RăspundețiȘtergere