Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 5 ianuarie 2015

Review: FARMEC Tratament corector riduri - ochi, buze frunte





               Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre un produs pe care il folosesc de ceva timp si caruia sigur ii asteptati recenzia. Este vorba bineinteles despre tratamentul corector riduri de la Farmec pe care il folosesc zilnic de mai bine de o luna si cred ca a fost suficient incat sa imi formez o parere despre el.
Desi de obicei imi cumpar cremele de fata in functie de ingrediente de data aceasta recunosc ca l-am cumparat datorita reclamei si mai ales pentru ca ca era la tub cu pompita,




Cantitate: 15 ml
Valabilitate: 6 luni de la deschidere
Pret: aproximativ 37 de lei, in functie de oferte


INGREDIENTE:




DESCRIERE SI UTILIZARE:





Parerea mea:    
- cum am spus mai sus ma atrage ambalajul sau si modul de dozare care este igienic, intr-adevar tubul este transparent insa eu il tin in geanta de cosmetice la intuneric sau poate fi pastrat in ambalajul sau original;
- are un miros placut;
- desi are 15 ml si il folosesc atat in jurul ochilor cat si pe frunte nu se consuma repede;
- nu mi-a iritat fruntea sau zona ochilor si nici nu mi-a provocat usturimi acestora;
- imi place textura sa, se intinde usor si intra repede in piele fara a lasa pielea grasa;
- in ceea ce priveste ingredientele intr-adevar lista e cam mare, contine si parabeni;
- cat despre ceea ce promite acest tratament sa faca mi se pare ca are mai mult efect asupra zonei ochilor decat pe frunte, unde lasa zona mai luminoasa;
- intr-adevar dupa ce il aplic mi se pare ca are un efect de umplere a ridurilor de expresie facand ridurile sa para mai netezite;
- pe termen lung nu cred ca poate face ridurile sa dispara, decat sa atenueze oarecum.

                In general nu cred sa existe creme facatoare de minuni, nu putem sa stergem ridurile deja aparute, decat sa le facem mai putin vizibile si sa le prevenim pe urmatoarele.

2 comentarii:

  1. E tentanta.
    Chiar aveam aveam nevoie de o crema pentru zona ochilor asa ca voi tine cont de articolul tau cand voi merge la cumparaturi. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu l-as alege, in primul rand pentru pompita! momentan folosesc unul de la elmiplant, cu acelasi aplicator.

    RăspundețiȘtergere