Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 22 ianuarie 2015

Balsam Express-Repair ULTIMATE VOLUME - REVIEW



                        Pentru ca am cumparat samponul GLISS ULTIMATE VOLUME am zis sa cumpar si acest balsam din aceeasi gama pentru ca ma gandeam ca impreuna vor face casa buna. Este destinat parului fin, fara volum &deteriorat si lasa parul usor de pieptanat fara sa il incarce.

Pret: in jur de 10-11 lei
Cantitate: 200ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere


  Se agită bine înainte de folosire



Se pulverizează în părul uscat cu prosopul sau în părul uscat după fiecare spălare.
Se lasă să acţioneze. NU CLATITI!

                Dupa ce l-am folosit repetat la fiecare spalare pot spune ca :
- nu am observat ca da volum;
- nu repara varfurile deteriorate, nici macar nu le face mai putin vizibile;
- lasa parul usor de descurcat;
- nu incarca firul de par;
- are un miros placut.
                         In ceea ce ma priveste acest produs este cam apa de ploaie, imi placea mai mult vechiul balsam spuma pe care l-au scos de pe piata:





2 comentarii: