Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 26 ianuarie 2015

Comanda C1 Oriflame




                              Aproape de sfarsitul campaniei am plasat si eu o comanda la Oriflame din primul catalog pe anul acesta. Nu mi-am luat prea multe, doar cateva produse care imi trebuiau si unele pe care eram curioasa sa le incerc.

Iata produsele comandate:

- spray pentru protectie termica cu 14 lei, aveam nevoie de unul si acesta m-a incantat ca are si nivel de fixare 2, in plus am citit pareri bune despre el;
-  pentru ca am luat sprayul am luat si acest pieptene cu doar 5 lei, nu cred ca strica in casa;





- am bagat in cos si acest gel antibacterian, chiar imi trebuia unul in geanta;
- pentru ca am auzit numai de bine de acest baton corector l-am luat si pe el ca sa le vin de hac cosurilor care mai apar uneori;





- pentru ca a fost la oferta, doar cu 8 lei, am cumparat si aceasta pensula care este pentru ruj/corector insa eu o gasesc foarte utila in aplicarea fardului pe pleoapa;
- aveam nevoie de buretei noi pentru fondul de ten, doar 5 lei au costat;




- am adaugat la comanda si aceasta apa de toaleta;


                              In campania urmatoare care incepe de maine se lanseaza doua parfumuri noi, SO FEVER  pentru ea si pentru el. Pe langa aceasta lansare se mai gasesc si alte mici noutati pe care eu deja am pus ochii si de-abia astept sa le comand.


                                  Voi ce v-ati luat in ultima vreme de la Oriflame si care este produsul vostru preferat de la ei?

6 comentarii:

  1. Pensula si buretii ma atrag. Sper sa isi faca bine treaba. :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante produsele tale,atept si eu sa-mi vina cateva produse de la oriflame,si sa vad si eu noul catalog,bine inteles.

    RăspundețiȘtergere
  3. Să le folosești cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Batonul acela in 2 culori imi place mult si l-am recumparat de nu stiu cate ori. Acum am uitat iar de el...bine ca l-am vazut la tine :D

    RăspundețiȘtergere