Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 4 ianuarie 2015

Favoritele lunii decembrie 2014


                    La multi ani! Ma bucur sa va regasesc cu bine in noul an si sper ca 2015 sa fie macar atat de bun pe cat a fost 2014. Desi am trecut in anul 2015 nu puteam sa sar peste favoritele lunii decembrie 2014, si bineinteles ca va urma si o postare cu produsele preferate ale anului ce tocmai a trecut.
                     Iata ce am folosit cu drag in ultima luna a anului:
- crema Bioderma Tolerance o folosesc zilnic, ii gasiti recenzia pe blog;
- gelul de curatare Oriflame s-a dovedit a fi unul din cele mai bune din cate am incercat, chiar are efecte asupra cosurilor;
- am fost curioasa de efectele produsului Gerovital asa ca l-am folosit zilnic si in curand o sa va povestesc pe blog despre el;




 - fondul de ten de la Rimmel  a fost printre ultimile descoperiri ale anului 2014, l-am folosit cu drag aproape zilnic si mi-am format oarecum o parere despre el asa ca trebuie sa ii fac o recenzie;
- pe buze cand am simtit nevoia de hidratare am folosit balsamul cu aroma de pepene de la Nivea, hidrateaza foarte bine, are un miros placut si da o nuanta frumoasa si naturala buzelor;
- in zilele cand am vrut ceva culoare am folosit un gloss rosu de la Avon in nuanta Fliery Red (desi in poza nu se vede bine culoarea);
- am folosit pentru fiecare machiaj rimelul si tusul din gama The One, pe care le gasesc foarte bune, mai bune decat ma asteptam;
- pentru machiajul sprancenelor in fiecare zi am intins mana dupa creionul IMPALA de la Lady's, imi place ca arata foarte natural;




- pe unghiute am purtat de fiecare data oja Santa's here de la Farmec, foarte potrivita pentru perioda sarbatorilor;


                         Cam acestea au fost produsele care le-am folosit cel mai mult in decembrie, ramaneti aproape pentru ca voi posta si pe cele care mi-au fost dragi in tot anul 2014.

3 comentarii:

  1. Fondul de ten de la Rimmel e pe wishlist!! Rimelul The One într-adevăr este foarte bun. La fel şi balsamul de la Nivea, foarte bun ca şi cremele de la ei! Te pup!


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei! Sunt si eu curioasa despre fondul de ten de la Rimmel. :) Astept recenzia!

    RăspundețiȘtergere
  3. si uite asa ma faci tu sa dau comanda la ladys :)

    RăspundețiȘtergere