Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 7 ianuarie 2015

Produse terminate in decembrie 2014

                    Inainte de a incheia anul am strans toate recipientele goale si le-am dat la cos, inainte insa le-am pozat pentru a vi le arata si voua si a va spune cateva cuvinte despre ele.
Produsele consumate sunt:
- gel de dus Nivea;
- apa de toaleta Incandesscense de la Avon, imi place din perioada liceului si de atunci il cumpar ocazional;
- gel intim Life Care, un produs mediocru, nu cred ca il voi recumpara
- masca de la kallos mi-a placut si vreau sa incerc si ale produse de acest gen de la ei, recenzia sa aici;
- deodorantul Life Care este un produs bun, ii  gasiti recenzia pe blog
- tratamentul spuma pentru volum Gliss a fost excelent insa cum nu l-am mai gasit in magazine l-am inlocuit cu unul asemanator de la Londa care mi se pare chiar mai bun; 





- fixativul Taft intr-adevar e mega strong, trebuia sa am grija cu aplicarea sa pentru ca daca pulverizam cumva mai mult imi ramanea parul bata, un produs care chiar face ce spune, oricum e prea tare pentru a fi utilizat zilnic, este potrivit pentru coafuri de ocazie;
- acetona Toji produsa de laboratoarele spuma am cumparat-o pentru ca imi placea modul de dozare, insa nu imi stergea oja cu sclipici;
- crema de maini Dove cu unt de shea si aroma de vanilie e preferata mea, ieftina si buna, o voi recumpara cu prima ocazie;
- samponul uscat Oriflame este primul produs de genul acesta pe care l-am folosit,review aici, insa acum parca vreau sa incerc si alte marci.


                 Cam acestea sunt recipentele golite de luna trecuta. Acum sunt concentrata asupra altora, asa ca pregatiti-va sa cititi noi recenzii

8 comentarii:

  1. Ai terminat cateva produse :) .Parfumul Incadesscense il am si eu,imi place mult cum miroase.Am avut vechea varianta a samponului uscat de la Oriflame,acum il am pe cel pentru volum si imi place mult.Trebuie sa-l cumpar si pe acesta.Vreau sa incerc neaparat si samponul uscat Batiste,daca reusesc sa pun mana pe el :D .
    Spor la goliciuni :D.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Lista produselor producatorului VICHY Laboratoires http://farmaciasilva.ro/124_vichy-laboratoires

    RăspundețiȘtergere
  3. Fixativul il am si eu,si imi place ca fixeaza bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ador fixativul Taft, e favoritul meu si chiar face ceea ce promite.

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca sunt singura care n-a avut in colectie un gel de dus Nivea! :)))) Tre' sa dau iama atat in cele de la Nivea cat si in cele de la Dove... le-am tot mirosit prin magazine, dar nu le-am cumparat. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Incandescence il mai iau si eu din cand in cand, imi place mirosul. Si am trecut pe wishlist sampnul uscat de la Oriflame

    RăspundețiȘtergere
  7. supeeer postul! multumim draga noastra!

    RăspundețiȘtergere