Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 13 ianuarie 2015

Ruj Flormar SUPERSHINE 521



                                   In 2014 am facut o pasiune pentru rujurile si glossurile de culoare roz, desi inainte purtam doar ocazional aceasta nuanta. Rujul Flormar SUPERSHINE nr. 521 are o nuanta superba de roz care imi place foarte mult.








Cantitate: 4,5 g
Valabilitate: 18 luni de la deschidere
Pret: in jur de 19 lei in functie de magazin si oferte





Imi place pentru ca:
- este foarte pigmentat;
- este rezistent la transfer;
- este cremos si nu usuca buzele;
- este usor lucios;
- este mat, nu contine particule de sclipici.

                         Voi folositi produse Flormar? Cum vi se par?

3 comentarii:

  1. E unul din preferatele mele! am si creionul, cam aceeasi culoare. E la fel de bun! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac rujurile flormar, sunt rezistente si nu imi usuca buzele, chiar am fost multumita tot timpul de aceasta firma. Te pup

    http://madalinaelenao.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere