Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 23 martie 2011

Review Gerovital Plant tratament

Va povesteam intr-o postare anterioara prima mea impresie despre gama gerovital plant. Eu detin urmatoarele:
- sampon anticadere
- tratment anticadere
- lotiune cu petroleum
- masca pentru par degradat
Tot ce pot spune e ca nu ma asteptam sa fie atat de bune. Imi place ca imi lasa scalpul foarte curat si il simt chiar fresh. Cu caderea parului nu stiu cat sa va zic ca s-a rezolvat, dar oricum e normal data fiind perioada pe care o traversez. Imi plac ca eu un miros parfumat iar dupa spalare parul meu ramane fin si stralucitor.
Va las acum niste detalii despre ce face fiecare si cum se folosesc.

Masca pentru par degradat: Utilizata dupa fiecare spalare, sau macar o data pe saptamana, pe parul proaspat spalat cu Gerovital Plant - Sampon regenerant, masca iti ajuta parul sa-si recapete elasticitatea, vitalitatea, sa devina usor de piaptanat si stralucitor.

Ser Anticadere:Pe parul umed, proaspat spalat cu Samponul Anticadere, aplicati serul cat mai la radacina si masati bine 2-3 minute. Nu se clateste! Prin imbunatatirea metabolismului celular se activeaza cresterea parului si se intareste si radacina firelor existente.

Sampon Anticadere:  Samponati bine si masati scalpul 2-3 min stimuland circulatia pentru preluarea substantelor active. Dupa limpezire, aplicati Serul Anticadere. Samponul este ideal pentru optimizarea si favorizarea ciclului de crestere a parului. Utilizarea lui regulata reduce semnificativ caderea parului reduce secretia de sebum si imbunatateste aspectul sau estetic.

Lotiune regeneranta cu petroleum:Lotiunea se aplica cu ajutorul unui tampon de vata pe pielea capului si pe toata lungimea firului de par. Se maseaza bine, iar apoi lasa sa actioneze timp de 3-4 ore. Spala bine pe urma cu Samponul regenerant. Dupa limpezire, pulverizeaza Ser pentru varfuri deteriorate.Combate caderea parului, stimuleaza cresterea sanatoasa a acestuia, intareste structura firului de par.

Eu le-am combinat dupa cum vedeti. Important e ca isi fac efectul si sunt nemaipomenite.

13 comentarii:

  1. le-am vazut si intr-o farmacie si stateam pe ganduri sa imi cumpar sau sa nu imi cumpar.
    Cred ca am sa imi achizionez si eu aceasta gama:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti priesc aceste produse.Sa le folosesti cu placere in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumim ptr postare si descriere,nu stiam ca sunt asa bune am vrut sa imi achizitionez si eu un produs mai de mult dar nu stiam cat de bune sunt,acum probabil imi voi achizitiona produsele:D
    xoxoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc fetelor :) va asigur ca merita incercate

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc lotiunea cu petroleum... E super buna.. Nu-mi mai cade parul atat de mult si creste si foarte repede, straluceste... E foarte, foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  6. eu si acum o am in baie insa lenea e mare ca sa o folosesc mereu :))

    RăspundețiȘtergere