Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 9 iulie 2012

Testez...crema antivergeturi BODYSHAPE by Elmiplant



          Am cumparat aceasta crema pentru ca aveam nevoie de ceva pentru vergeturi si am ales-o deoarece este aparuta recent si are un pret acceptabil - 17 ron. Am folosit-o jumatate de luna din iunie si dupa cum ati vazut a fost la preferatele lunii. Tocmai am terminat primul tub care m-a tinut cam 3 saptamani, folosita zilnic o data pe zi. Nu ii fac inca un review deoarece pe tub scrie ca trebuie folosita cel putin o luna pentru rezultate, 1-2 ori pe zi , eu insa am folosit aceasta crema doar o data pe zi si doar 3 saptamani si deja se vad rezultatele.
         Am achizitionat si al doilea tub si intentionez sa il folosesc de 2 ori pe zi. Evident ca am sa revin cu un review pentru ca merita, in cazul meu a estompat vergeturile. Mentionez ca am aceste vergeturi in urma sarcinii , de mai bine de un an si jumatate si chiar si acum sunt rosiatice, nu s-au vindecat, si foarte adanci si probabil de aceea functioneaza , ma gandesc ca pe niste vergeturi vechi, vindecate, albe-sidefii este posibil sa nu mai aiba acelasi efect.
         Pe langa efecte imi place mirosul, textura si  faptul ca intra repede in piele. Nu ma gandeam chiar sa isi faca efectul. O sa revin cu o recenzie asupra ei. V-am pupat!

5 comentarii:

  1. 100% o sa il incerc.
    eu acum sunt in a 4 luna de sarcina si mi-am propus sa ma tot cremuiesc ca sa evit..cat pot vergeturile. Vad eu cat o sa reusesc:) F frumos blogul tau, il citesc de ceva timp. Felicitari:)
    cand ai un picutz de timp, ai un blog award la maine pe blog!Saru'mana!

    RăspundețiȘtergere
  2. e buna dar mie nu imi place cum miroase.miroase foarte urat.sunt in luna a 5 a si inca nu mi-au aparut vergeturile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca mirosul tine de gusturi si preferinte, pana la urma ideea e sa isi faca treaba

      Ștergere
  3. Si eu o folosesc...sunt insarcinata in luna a 6 si nu am vergeturi. O folosesc de aproximativ o luna si o sa o folosesc in continuare...Si mirosul chiar imi place :)

    RăspundețiȘtergere