Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 22 septembrie 2012

Review: BB cream Yves Rocher sau cum sa arunci banii pe fereastra



        Va spuneam in urma cu 2 postari de comanda Yves Rocher in care se afla si acest BB pe care il asteptam cu nerabdare. Azi l-am incercat si vreau sa va spun ca a fost cea mai mare dezamagire cosmetica pe care am avut-o. Fara prea multe cuvinte uitati de ce:



Pentru a se observa mai bine mariti pozele. Nu sunt printre cele mai bune poze ale mele :))  dar m-am sacrificat :D ca sa vedeti cum este de fapt acest produs. Efectiv nu se intinde pe fata, arata oribil, ce sa mai vorbim de acoperire. Deci un mare NU. Este primul BB cream care il incerc dar cred ca m-am lecuit si nu mai imi trebuie sa incerc altul, raman tot la fond de ten.

18 comentarii:

  1. OMG, si cand ma gandesc ca vroiam sa-l incerc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai bine ca nu ai facut ascest lucru :))ai salvat niste bani

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu l-am cumparat pentru ca citisem multe review-uri negative pe site-ul francez. Asa m-am lecuit de multe tentatii YR in materie demachiaj. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa sti ca eu am mai avut multe chestii de la ei de machiaj, inclusiv fond de ten care mi-a placut foarte mult si de aceea ma asteptam la altceva de la acest BB

    RăspundețiȘtergere
  5. bb cream era trecut pe lista pentru comanda ce urma sa o fac -nu mi vine sa cred cum era sa cheltui niste banii aiurea .multumesc ca ai avut curajul sa spui sincer despre bb cream parerea ta .

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am incercat nici un bb cream si ma gandeam sa il iau de la Yves Rocher, fiind o clienta fidela a lor, multumesc pentru review cu siguranta nu il iau :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna...
    Eu l-am comandat deja ...sa vedem cum va actiona pe pielea mea.
    Incearca sa-l amesteci cu o crema hidratanta ca sa-l folosesti totusi.
    Te pup...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu l am incercat. Este foarte bun. Se intinde perfect! Revigoraza, hidrateaza, trateaza si cosurile. Cand am spus revigoreaza, chiar asa e. E un fel de masaj pe fata pe care nu l faci tu. Doar aplici crema si simti efectele. Protejeaza pielea de agresiunea factorilor externi si lasa un ten perfect, uniformizat, fin. Pace!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca tie iti place si ca are si efectele pe care le spui.. la mine nu a functionat dar fiecare persoana este diferita si este normal ca un produs sa nu reactioneze la fel la toata lumea

    RăspundețiȘtergere
  10. pff eu il am pe cel de la nivea si e super bun is multumita de el!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am comandat si eu acest produs si il astept pe saptamana viitoare. Sper sa fie totusi bun de ceva, va fi primul produs BB pe care il incerc. Eu pana acum am avut doar surprize placute de la Ives Rocher.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am avut emotii,dar l-am incercat si sunt multumita. Singurul lucru care ma deranjeaza este mirosul, mie imi plac cosmeticele fara parfum, desi problema asta poate fi trecuta cu vederea. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu am incercat foarte multe bb pana am descoperit una perfecta. Se gaseste in douglas, bb cream de la clarins. Are un pret piperat.137 ron, insa pe mine m a tinut vreo 5 luni, folosind o zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu am incercat foarte multe bb pana am descoperit una perfecta. Se gaseste in douglas, bb cream de la clarins. Are un pret piperat.137 ron, insa pe mine m a tinut vreo 5 luni, folosind o zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt o gramada de BB creme acum pe piata..
    Am scapat de acneee cu BB crema hot-pink de la skin79 si cu gelul decuratare fara dischete BB cleancer pe baza de oxigen activ.Cle doaua produse si Tonerul cu secretie de melc mi-au reglat secretia de sebum si mi-au luminat fata ,rezolvand acneeea.
    Am tinut si un regim alimentar bazat pe multe fructe ,sucuri ,ceaiuri,iaurturi,zilnis apa din belsug,detoxifierea colonului periodic,la trei luni si sase dupa,masaj limfatic saptamanal,miscare zilnic
    Am vizitat cosmeticiana o data la 3 luni ca sa ma curete total si am exclus total binentele spacatosul de fond de ten
    Produsele skin79 sunt extraordinare ,le iubesc.
    Du zic ca si altele nu sunt bune ,dar hai sa ne uitam la tenul de portelan al sud coreencelor si sa ne punem pe ganduri ...de ce ???
    De ce ei au cea mai buna tehnologie la un pret rezonabil?? vezi samsung si nu numai...Asa sunt de buni si la cosmetice iar BB cremele sunt inventate de ei ,si folosite de fete de la 14 ani pana la varte inaintate.Au spf 50 plus si ingrediente naturale de lux cum este aurul,caviarul,secretia de melc,coenzima q 10,veninul de vipere ,praful de perle si diamante si multe extrase de ceai,iar arbutina si adenozina lupta impotriva petelor pe fata si a ridurilor.BB cremul este alternativa sanatoasa la fondul de ten,trateaza si acopera.
    Fiecare ten cu bb crema lui www.skin79.ro

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu stiu ce BB cream ai nimerit ..dar eu il recumpar cu mare drag. Si mama il foloseste cu o placere impensa . Atat acest BB cream cat si un fond de ten tot de la Y.Rocher .
    Cateodata mai dau si eu gres .. Imi pare rau pentru bani.. nu e cel mai ieftin

    RăspundețiȘtergere