Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 29 aprilie 2015

Despre Eveline Cosmetics




         Dupa cum poate ati vazut in postarea cu comanda online aoro, printre produse se afla si un set Eveline Cosmetics. Nu stiam prea multe despre acest brand atunci cand o prietena mi-a dat sa incerc tratamentul 8 in 1 pentru unghii. Deoarece acesta face minuni pentru unghiile mele m-am hotarat sa incerc si alte produse Eveline, asa ca in prima mea comanda pe aoro am adaugat in cos si acest set care contine tratamentul 8 in 1 pentru unghii, rimel pentru volum, apa micelara.
          Brandul Eveline Cosmetics ofera tuturor produse cosmetice de inalta calitate. Brandul Eveline Cosmetics a fost fondat in 1983 si in prezent reprezinta unul dintre cei mai mari producatori de produse cosmetice din Polonia. In aproximativ 3 decenii acest brand s-a extins in peste 70 de tari din intreaga lume.
Eveline Cosmetics ofera o gama variata de produse cosmetice decorative si produse de ingrijire pentru corp si fata.
Noile tendinte in materie de produse cosmetice reprezinta filosofia acestei marci. Prin urmare, Eveline Cosmetics satisface nevoile si cerintele clientilor oferind o gama variata de produse.Produsele Eveline Cosmetics reprezinta inovatie,  calitate si profesionalism.




  • Eveline Cosmetics Big Volume Lash mascara pentru volum



                   Mi-a placut acest rimel de la prima aplicare. Peria este din plastic si foarte deasa. Textura este foarta buna iar negrul chiar este negru. Imi place ca face ceea ce promite, si anume ofera volum. La capitolul alungire se descurca binisor. Nu se sfaramiteaza pe parcursul zilei si se demachiaza destul de usor. Pe durata folosirii nu si-a modifica textura si nici eficienta. Cumparat separat acest rimel costa 25 de lei, si chiar isi merita banutii. Eu cu siguranta il voi recumpara deoarece este unul dintre rimelurile cu care ma inteleg foarte bine.



  • Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D solutie micelara hidratanta pentru ten uscat si sensibil



INGREDIENTE: Aqua/Water, Hyaluronic Acid, Polysorbate-20, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Methyl Gluceth-20, Betaine, Water / Butylene Glycol / Laminaria Hyperborea Extract, Panthenol, Acacia Seyal Gum, Malus Domestica Fruit Cell Culture Ectract, Allantoin, Polysorbate 20 / PEG-20 Glyceril Laurate / Water / Tocopherol / Linoleic Acid / Retinyl Palmitate, Methylchloroisothiasolinone / Methylisothiasothiasolinon, Disodium EDTA.

               Aceasta solutie micelara are o cantitate de 100 de ml, dar am vazut ca se gaseste si la 200 de ml pentru pretul de 25 de lei. Curata foarte bine machiajul si impuritatile lasand un ten curat si proaspat. Nu mi-a cauzat iritatii ochilor sau alergii tenului. Nu pot sa spun ca are vreun miros specific deoarece este foarte subtil. Experienta cu acest produs a fost una foarte buna si chiar mi-a depasit asteptarile.

  •  Eveline Cosmetics Nail Therapy balsam pentru unghii 8 in 1 

                    Balsamul pentru unghii 8 in 1 vine intr-o cantitate de 12 ml pentru pretul de 20 de ron si este pentru ingrijirea unghiilor fragile si deteriorate promitand obtinerea unor unghii naturale, sanatoase si puternice. Culoarea sa este ca de lapte, facand unghiile sa arate mai frumos. Efectele sale le-am observat inca de la prima aplicare, unghiile aratand mai sanatoase. In mod normal acest balsam se aplica in cate un strat timp de trei zile dupa care se indeparteaza si se repeta procedeul, insa eu l-am folosit si ca baza pentru ca am observat ca protejeaza unghia de pigmentii puternici ai ojelor si face ce acestea sa reziste mai mult pe unghii.
                       Ca o concluzie ma declar foarte multumita de cosmeticele Eveline si cu siguranta voi mai incerca si alte produse de la acest brand.







13 comentarii:

  1. Eu am doar o perie de păr de la ei, şi îmi place muult.♥

    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu ceva, dar nu mai stiu ce :), parca o oja!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar brandul este unul accesibil si calitativ. Si eu le recomand!
    Eu am testat http://www.aoro.ro/eveline/argan-keratin-masca-8-in-1/

    RăspundețiȘtergere