Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 18 martie 2015

Ruj The One Colour Unlimited Matte Soft Rose Oriflame



                  In comanda Oriflame din campania 4 am adaugat si acest ruj nou aparut in cataloage pentru ca am fost atrasa de nuanta dar si de ceea ce promite. Pretul sau in campania 4 este de 17,99 de lei pentru o cantitate de produs de 1.7 g . 



Descriere: Ruj cu formulă rezistentă şi finisare luminoasă, satinată. Îmbogăţit cu complexul LIPSoft Moisture, pentru o textură lejeră şi un plus de confort. Culoarea intensă rezistă până 10 ore. 




Rujul pe care eu il am este in nuanta Soft Rose. o nuanta foarte placuta si purtabila pentru machiajul de zi cu zi.
De cand am intrat in posesia sa l-am purtat aproape zilnic asa ca iata ce pot spune despre el:
- ambalajul este foarte practic;
- nu am observat sa aiba vreun miros;
- se plica usor pe buze si este putin hidratant;
- nu usuca buzele, fata de alte produse de acest gen;
- rezista bine la transfer, am observat asta pe pahar dupa ce am baut apa;
- desi se lauda cu o culoare intensa de pana la 10 ore stim cu totii ca acest lucru este cam imposibil, resista cam 1-2 ore in conditiile in care bei si mananci;
- cantitatea mi se pare cam mica.


                        In general eu ma declar foarte multumita de acest ruj si il folosesc cu drag. Am comandat si mostrele toate de ruj din colectia The One Colour Unlimited ca sa testez nuantele asa ca voi face o postare pentru a va arata si voua minunatele culori si pentru a va fi mai usor sa va alegeti rujul care va place in cazul in care doriti si voi sa incercati aceasta gama.

3 comentarii: