Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 1 martie 2015

Produse consumate - ianuarie si februarie

               Hi girls! Iata ca am reusit sa revin si eu pe blog cu o postare noua, o raceala care ma chinuie de mai bine de o spatamana mi-a pus capac si mi-a luat orice chef de a face ceva. Pentru ca este 1 martie vreau sa va doresc o primavara cat mai frumoasa si sa primiti cat mai multe martisoare si flori de la persoanele dragi voua.
               In postarea de azi vreau sa va arat recipientele goale ale produselor pe care am reusit sa le dau gata in acest inceput de an. Le-am strans pe toate intr-o galetusa, astfel am reusit sa nu imi scape nimic.


                  Fara vreo ordine anume vi le prezint:
- doua geluri intime, unul de la Avon si unul luat din farmacie, nu mi-a placut niciunul in mod deosebit, deci sigur nu le voi recumpara;



- despre gelurile de dus Palmolive v-am mai vorbit, imi plac mult iar acum incerc alta aroma;
- lotiunea dupa plaja de la Yves Rocher o aveam de prin vara asa ca am folosit-o pe post de crema de corp inainte sa expire, mirosea parca a guma de mestecat;


- samponul de la Gliss la inceput mi s-a parut un sampon obisnuit insa spre final ajunsesem sa il detest;
-samponul medicinal TIS l-am luat pentru a rezolva niste cojite aparute in cap dar la mine nu a avut niciun efect, ba mai mult imi usca parul iar varfurile aratau ca o matura;
- masca L'oreal mirosea frumos si isi facea bine treaba;





- dischetele Nivea sunt foarte bune, unele din preferatele mele;
- despre gelul exfoliant Oriflame v-am vorbit de multe ori, sigur il recumpar cu prima ocazie;


- am reusit sa termin doua creme pentru conturul ochilor, una Ivatherm si una Gerovital de la Farmec, ambele mi-au placut destul de mult;


- pentru ca deodorantele Nivea sunt singurele care reusesc sa ma multumeasca am dat gata doua si deja am recumparat altele;



- am terminat si doua ape de toaleta, cea de la C-thru fiind preferata mea;



- am facut curat si prin sertarul de oje;



- in ceea ce priveste produsele de machiaj am terminat un rimel Oriflame, preferatul meu, si un gloss Avon care mi-a placut mult dar nu se mai gaseste in brosura.



                  Cam acestea au fost produsele consumate, sper ca nu v-am plictisit cu ditamai postarea. Voi ati folosit ceva din cele de mai sus?

10 comentarii:

  1. Şi mie îmi plac mult gelurile de duş Palmolive ♥ Pupici!

    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...nu am mai folosit de mult Palmolive. Si rimelul de la Oriflame e pe lista de TO BUY de ceva timp. Ai fost harnica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac deodorantele de la Nivea. Si cele spray si cele solide. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca nu le-am incercat pe cele solide dar niciodata nu e prea tarziu :)

      Ștergere
  4. eu ma inteleg bine cu gelul intim de la avon, ba chiar am da comanda de unul din catalogul curent. nu ma prea omor dupa deodorantele nivea cam de acum 2 ani, cand am avut o iritatie tare urata, aparuta, culmea, exact cand foloseam un produs nivea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am avut probleme cu vreun deodorant pana acum,nu stiu ce sa zic daca sa fie iritatia de la el sau nu

      Ștergere
  5. mami are deodorantul de la C-THRU Black Beauty și eu am în uz un anti-perspirant Nivea for black & white; ma bucur că nu suntem singurele care folosesc asemenea produse

    RăspundețiȘtergere
  6. crema de ochi de la Gerovital o pun pe lista...

    RăspundețiȘtergere