Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 3 martie 2015

Favoritele lunii februarie



                 In luna care a trecut nu am avut prea multe produse preferate insa cele pe care le vedeti mai sus mi-au placut si le-am folosit zilnic.O sa va spun cateva cuvinte despre fiecare:
- laptele demachiant Aquafil Light de la IVATHERM a fost vestitorul primaverii, miroase chiar a primavara, demachiaza foarte bine si lasa tenul curat si fresh, imi place foarte mult, urmeaza recenzia sa pe blog;
- crema Sensibio AR de la Bioderma a ajuns preferata mea, desi pana acum im placea mai mult Tolerance, sigur voi scrie si despre ea in urmatoarele postari;
- crema pentru curatarea fetei Aslavital de la Farmec sigur o voi recumpara, imi place mult, ii gasiti recenzia pe blog;
- despre fondul de ten de la Rimmel v-am vorbit intr-una dintre postarile din urma, cu siguranta si voua va place mult;
- pe buze am purtat foarte mult un ruj intr-o nuanta de portocaliu de la Miss Sporty, imi place acest ruj si se vede, nu mai am mult pana il termin;
- pentru ca am vazut ca e laudata am luat si au apa de parfum FEMME de la AVON, si nu mi-a parut rau, am purtat zilnic aroma ei.
                  Cam acestea au fost preferatele mele in luna februarie, posibil ca unele dintre ele sa coincida si cu preferatele voastre. Nu uitati sa va inscrieti la giveway!


5 comentarii:

  1. Demachiantul de la Ivatherm se numara si printre favoritele mele. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi mie îmi place mult parfumul Femme ♥


    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Fondul de ten intentionam sa mi-l cumpar si eu dar am citit ca acoperirea este foarte mica si am renuntat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi se pare ca are acoperire medie, acum depinde si daca ai probleme cu tenul si ce ai de acoperit

      Ștergere