Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 30 martie 2015

Comanda cosmetice online

              Intr-una din postarile lunii februarie va spuneam ca am descoperit site-ul aoro.ro, iar acolo am gasit multe tentatii cosmetice si mi-am facut si un mic wishlist, dupa care am plasat prima mea comanda pe acest site minunat. Stiu ca asteptati cu nerabdare sa vedeti postarea cu ce mi-am luat de pe site insa din lipsa de timp am tot amanat acest lucru.
              Asa cum va spuneam site-ul aoro.ro este plin de tentatii si a fost foarte greu sa ma hotarasc asupra produselor pe care sa le pun in cos. Recunosc ca mi-a trebuit aproape o zi intreaga, timp in care am tot rasfoit site-ul, ca sa iau o decizie in ceea ce priveste comanda mea. Dupa ce in sfarsit am umplut cosul si i-am dat finalizare, am asteptat cumintica sa vad cum stau cei de la aoro la capitolul prestare servicii si cum se ocupa acestia de clientii lor. Ma bucur sa va spun ca asteptarile mele au coincis cu modul lor de lucru. Comanda mea a sosit in 2-3 zile de la plasare si mi-a fost livrata de catre curier la adresa mentionata. Inca de la inceput am observat atentia lor in ceea ce priveste ambalarea si grija pentru ca nu cumva continutul cutiei sa se deterioreze. Cam asa am primit eu produsele, ca sa va faceti si voi o idee despre modul lor de ambalare:



Pentru mine este foarte important sa primesc produsele comandate in starea lor initiala, asadar modul de ambalare si transport conteaza foarte mult. Este un criteriu care pe mine ma poate face sa raman client fidel sau sa nu mai imi cumpar ceva vreodata de pe acel site.
                      Acum sa trecem la partea cea mai mult asteptata, continutul cutiei. Asa cum scriam in postarea din luna februarie, imi doream foarte mult o paleta de farduri Make-up Revolution si am   ales iconic3, asadar ea a fost prima pusa in cos. Paleta contine 12 nunante pe care le gasesc dragute si potrivite pentru machiajul zilnic. O gasesc calitativa pentru pretul pe care il are si ma face sa imi doresc si alte produse de la acest brand.  Mi-a fost greu sa ma decid ce sa mai iau, insa pana la urma am adaugat un set Evelline Cosmetics deoarece mi se terminase tratamentul 8 in 1 pentru unghii, care pentru mine a facut minuni, si am decis sa mai incerc si alte produse de la aceasta firma. Cam asa a aratat prima mea comanda pe aoro.ro:


La produsele comandate am mai primit din partea lor si un esntion care miroase foarte bine. Bineinteles ca l-am cautat deja pe site si am vazut ca se gaseste si in varianta normala. Imi place mult si sigur se va regasi intr-una dintre comenzile viitoare. Mi se pare un lucru foarte bun ca iti poti comanda mai intai mostre de parfum pentru ati face o idee despre cum miroase produsul inainte de a cumpara varianta full size.
                      Ca o concluzie va pot spune ca sunt foarte multumita de promptitudinea celor de la aoro.ro, de modul de ambalare si transport, de faptul ca site-ul contine o diversitate de produse, in general de modul in care presteaza serviciile si au grija sa isi lase clientii multumiti. Din punctul meu de vedere merita sa cumperi de la ei
                       Voi ati comandat ceva de pe acest site? 

18 comentarii:

  1. makeup revolution <3..imi doresc tare mult ceva de la ei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult paleta...Sa le folosesti sanatoasa....Pe mine ma tenteaza parfumurile si lipbalmurile EOS....Dar sunt inca in dubii privind autenticitatea parfumurilor &co ....What to do, what to do?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut ca sunt laudate lipbalmurile EOS, trebuie sa incerc si eu;

      Ștergere
  3. da, am comandat si eu un ulei pe care il ador, nu stiu ce sa zic...parca nu persista mirosul cum era candva :(...poate mi se pare, nu vreau sa zic ceva neadevarat...dar cand l-am testat mirosea de nu pot sa zic, ore in sir...iar cel primit de mine nu tine asa :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce sa spun :(, poate te-ai obisnuit cu morosul sau de nu il mai simti mirosind la fel de puternic

      Ștergere
  4. Eu comand mereu parfumuri de la ei atat pt mine cat si pt sot! Ma declar foarte multumita, sunt originale si persista.La a treia comanda data mi-au oferit un parfum cadou la alegere dintr-o lista.Eu recomand serios.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da , am foarte multe comenzi date pe acest site si nu m-au dezamagit pana acum .In ultima comanda am avut si eu o paleta de la Make-up Revolution, mai exact paleta I heart chocolate care este dupe-ul celebrei palete de la Too Faced.Pe langa paleta am mai luat si un blush in forma de inimioara de care m-am indragostit :)
    Sa folosesti cu placere noile cosmetice .
    (Anamaria)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place paletuta de la Makeup Revolution! Are niste nuante superbe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare bine ca iti plac produsele de la evelive cosmetics. Aici, in Polonia, sunt foarte populare. Preferatul meu e laptele de corp sub dus cu ulei de argan, din pacate cred ca nu este disponibil in Romania. Daca esti interesata in a testa alte produse de la aceasta companie, iti pot spune care sunt recomandarile blogerilor din Polonia (in afara de tratamentul pentru unghii 8in 1): ser pentru crestere gene (cu capac verde), eyeliner (in sticla), mascara pentru volum si aproape toate produsele din gama slim extreme (din cunostintele mele sunt disponibile in Romania). Spor la testare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi place tratamentul 8 in 1 dar si rimelul pentru volum; isi fac foarte bine treaba si au preturi accesibile; cu siguranta voi mai incerca si alte produse Evelline Cosmetics pentru ca m-au convins ca merita

      Ștergere
  8. Nu stiam de site-ul asta si ma bucur ca l-am descoperit aici, sigur voi comanda ceva de pe el. :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai aflat si tu de aoro.ro, sigur vei gasi ceva pe site ca sa iti comanzi

      Ștergere
  9. Cat de bine arata paleta de la MakeUp Revolution <3 .
    Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  10. pana acum n-am comandat nimic de pe aoro! stai sa vezi cand incep :) sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere