Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 10 martie 2015

Review: Ser pentru varfurile deteriorate Advance Techniques AVON



                        Folosesc acest ser pentru varfuri de la Avon de foarte multa vreme si l-am mentionat de cateva ori pe blog, insa am observat ca pana acum nu i-am dedicat vreo postare in mod special. Este un produs excelent care isi face foarte bine treaba si de care probabil toate fetele au auzit. 
                         Il aplic dupa fiecare spalare a parului, 1-2 pompite, si rezultatele sunt pe masura:
- imi place ca domoleste varfurile;
- hidrateaza parul iar firele despicate devin mai putin vizibile;
- parul se deterioreaza mai greu decat de obicei;
- lasa parul stralucitor;
- nu imbacseste parul daca stii cat sa aplici si sa il distribui uniform. 




DESCRIERE SI MOD DE FOLOSIRE:


INGREDIENTE:

                            Mie imi place foarte mult si cu siguranta il voi recumpara mereu. Am observat in brosura Avon ca mai sunt inca doua seruri dar inca nu le-am incercat, desi si acelea par destul de tentante.Voi ati incercat acest produs? Cum vi se pare?

6 comentarii:

  1. Nu l-am incercat pana acum. Pare un produs bun, o sa il iau in considerare cand mai pun comenzi la avon. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu il ador. Face minuni pentru parul meu. Il recumpar cu cea mai mare placere. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar este un produs care face ce promite, si mie imi place mult si il recumpar mereu :)

      Ștergere
  3. e ok, dar nu face minuni! si serul cu argan e bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ca exista produse facatoare de minuni cu adevarat, insa face ceea ce spune si asta e important; pe cel cu argan inca nu l-am incercat

      Ștergere