Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 27 martie 2015

Lenjerii de pat ieftine si frumoase


                 Cu totii cunoastem expresia o minte sanatoasa intr-un corp sanatos si cat de important este sa mentinem un echilibru intre acestea. Printre lucrurile importante care ni le mentin sanatoase se afla si somnul. Pentru o viata sanatoasa este recomandat ca adultii sa doarma 8 ore iar dupa varsta de 65 de ani 6 ore. Ca sa am un somn cat mai linistit pentru mine este foarte importanta lenjeria de pat. Desi astazi pare imposibil sa dormim fara lenjerie de pat se pare ca acum ceva sute de ani de aceasta beneficiau doar nobilii, uneori nici ei. Prima fabrica de lenjerii a fost construita de Crommelin in anul 1711, in Marea Britanie.
                  Alegerea lenjeriei de pat mi se pare la fel de importanta ca orice articol vestimentar, de la material, si dimensiuni pana la  culoare si model. Conteaza foarte mult materialul pentru a ne simti confortabil, de aceea mai mereu aleg lenjerii de pat bumbac , dar si culoarea si modelul, care pe langa faptul ca ne fac sa ne simtim bine din punct de vedere vizual, pot spune multe despre noi si gusturile noastre. De obicei am fost tentata sa aleg lenjeria astfel incat sa se asorteze cu camera, desi poate imi placea mai mult alta culoare, sau alt model.
                    Astazi piata ne pune la dispozitie o gramada de modele si culori de lenjerii de pat , la diverse preturi, astfel incat oricine sa isi poata achizitiona cee ce isi doreste. Am cautat si eu si am ales cateva lenjerii care imi plac, pe  care vi le arat si voua, poate sunt si pe gustul vostru si poate va ajuta sa luati mai usor decizia in achizitionarea uneia.




                        Lenjeriile din imaginile de mai sus sunt din bumbac si cel mai important sunt fabricate de un producator roamnesc. Mi se pare foarte important sa sprijinim economia din tara noastra cumparand produse autohtone, care de altfel sunt de o foarte buna calitate si au un pret accesibil oricarui buzunar. Alegeti o lenjerie de pat 3D din bumbac 100% pentru dormitorul dumneavoastra.bucurandu-va de designul unic si deosebit al acestora. Culoriile vii, naturale, vor aduce un plus de confort dormitorului dumneavoastra. Imprimeurile sunt de o calitate 5D, foarte rezistente la spalare pastrandu-si profunzimea culorii. Dimensiunile acestor lenjerii se adreseaza paturilor mari si foarte mari, paturi de mijloc sau paturi matrimoniale. Alege lenjerii de pat Pucioasa.




Un comentariu: