Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 12 martie 2015

Review: SPUMA BALSAM IMPRESSIVE VOLUME LONDA



               Hi girls! Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs profesional LONDA pe care parul meu il iubeste, si anume spuma balsam IMPRESSIVE VOLUME. Este un balsam leave-in sub forma de spuma care se aplica pe parul umed scopul sau fiind acela de a oferi volum parului fin si subtire.







Cantitate: 200 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Pret: intre 27 si 37 de lei, in functie de oferte

Descriere: Ofera volum parului fin si subtire. Formula exclusiv profesionala ofera structura si hidratare fara sa incarce.

Aplicare: Se distribuie uniform pe parul umed. Nu se clateste.




                     Folosesc acest produs de trei luni si inca nu am ajuns la jumatatea tubului, desi l-am folosit dupa fiecare spalare si parul meu este lung iar la o aplicare folosesc cam 6-7 pompite. In acest timp mi-am putut forma o opinie destul de clara despre acest balsam asa ca iata parerea mea despre acest produs:
- cum spuneam mai sus nu se consuma repede si isi face foarte bine treaba, deci raportul calitate/cantitate/pret este excelent;
- spuma este mult mai usoara si mai putin densa decat o spuma de par obisnuita, deci nici vorba ca acest produs sa incarce firul de par;
- ofera volum parului, este vizibil, iar diferenta cand este folosit si cand nu se simte;
- parul se aseaza foarte frumos, toate firele stau la locul lor, nu se mai electrizeaza;
- nu ingrasa parul, din contra, mi se pare ca face durata dintre spalari mai mare;
- hidrateaza usor firul de par si varfurile se vad mai frumos;
- am observat si o oarecare stralucire.

                          Imi place foarte mult balsamul acesta si din partea mea are un 10+ . O sa il folosesc cat timp il voi gasi pe piata si sunt tare curioasa sa incerc si samponul din aceasta gama. Daca si voi aveti un par fin si fara volum trebuie neaparat sa incercati acest produs, cu siguranta parul lipit de cap va fi doar o amintire neplacuta.

5 comentarii:

  1. Da! Si eu folosesc produse Londa si sunt foarte incantata! pupici
    http://www.xcentrica.ro/inspiratie-de-primavara-la-jupiter-city-shopping-center/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare, nu stiam ca exista un asemenea produs, multumim pentru review ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiam de existenta acestui produs, am si eu ceva asemanator, dar e spuma densa tare, ca cea de par.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am cumparat de la Londa,balsamul leave in pentru par cret si este formidabil! il hidrateaza, buclele se aranjeaza altfel, este moale si matasos si confera si stralucire. Desi am ezistat sau mai bine zis, am evitat aceasta marca, sunt placut impresionata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Produsele Londa chiar sunt bune, si au preturi accesibile. Si mie imi plac foarte mult!

      Ștergere