Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 24 martie 2015

Ruj Miss Sporty 051











Pret: in jur de 9 lei
Valabilitate: 30 de luni de la deschidere






                   Rujurile Miss Sporty sunt cremoase si nu usuca buzele, insa daca nu sunt hidratate bine nu arata tocmai frumos pe acestea. Nu sunt rezistente la transfer si au un miros delicios, parca ceva in genul cum miroase guma cu aroma de pepene. Imi place ca are un pret mai mult decat accesibil iar gama cuprinde nuante placute. Voi ati incercat vreun ruj Miss Sporty?


8 comentarii:

  1. Am si eu nuanta asta. Imi place mult culoarea si mirosul, dar nu ma impac deloc cu el, pentru ca am buzele foarte uscate. Aplic inainte crema de galbenele si apoi un start subtire de ruj si parca tot nu arata ok. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, daca nu sunt foarte bine buzele hidratate nu arata deloc frumos pe buze

      Ștergere
  2. E drăguţ ♥

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit nimic de la Miss Sporty, intotdeauna am luat altceva. :D Din ce vad eu, ti-a placut acest ruj, se vede ca l-ai folosit des. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mai folosit de mult produse Miss Sporty... Prin liceu foloseam, dar tin minte ca nu eram foarte incantata de ele :).

    RăspundețiȘtergere
  5. E frumossa nuanta, nu stiu daca pe mine m-ar prinde, nu intra in categoria nuantelor pe care le port. Dar primavara asta as putea incerca ceva nou :).

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am vazut prin Auchan, cred, si mie mi-a placut nuanta!

    RăspundețiȘtergere