Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 11 martie 2015

Revista UNICA martie 2015


                     La o vizita in Kaufland am trecut si pe la raionul de reviste sa vad cu ce cadouri ne mai impresioneaza luna aceasta. Desi mi s-au mai parut cateva tentante mi s-au lipit manutele de revista UNICA, bineinteles ca pandantivul cu cristal SWAROVSKI a fost cel care m-a facut sa o si cumpar.




             Revista a continut si cateva mostre, destul de interesante, chiar sunt curioasa sa incerc fondul de ten Vichy si cremele Nivea.




Pandantivul deja l-am pus pe lantisor si il port la gat, imi place mult foarte mult <3.


                        Voua cum vi se par cadourile revistelor lunii martie? Ati cumparat pana acum vreuna?

6 comentarii:

  1. ce de mostre, amvrut sa iau si eu revsta pentru lant..dan nu am gasit decat roz si inima..si nu imi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai cred ca doar pe acesta l-au avut, nu stiu sa mai fi fost alt model, acum depinde de gusturile fiecaruia; da chiar a avut ceva mostre revista aceasta

      Ștergere
  2. am si eu pandantivul dar l-am primit anul trecut, din cate imi aduc aminte, la o promotie... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce generoasa a fost in aceasta luna revista. :)

    RăspundețiȘtergere