Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 29 noiembrie 2013

Review: Balsam si masca de par Floramin




            Dupa cum va anuntam in urma cu ceva timp, am fost una dintre bloggeritele care au primit pentru testare de la Complex Apicol noile produse de ingrijire a parului, iar eu mi-am ales masca si balsamul pentru par Floramin. Am primit produse mini-size, balsamul fiind de 75 ml iar masca de 50 ml. Probabil ca sunt ultima care posteaza dar am asteptat sa le folosesc pana la ultimul strop pentru formarea unei pareri sincere, desi de la prima folosire mi-au lasat o impresie foarte buna. Scuzati imaginea produselor insa eticheta s-a deteriorat atunci cand am indepartat scociul cu care erau lipite insa pana la urma continutul este cel mai important. 


Floramin Balsam Nutritiv pentru Par


Descriere:  balsamul pentru par Floramin este un rasfat apicosmetic ce hraneste firul de par pe toata lungimea sa. Ingredientele active, mierea de flori de salcam si Bio Keratina repara si restructureaza, parul devine mai usor de pieptanat. Mierea de flori de salcam este cel mai puternic hidratant natural retinand vitaminele, enzimele si proteinele in structura parului. Bio Keratina netezeste fibra capilara, luptand impotriva tendintei naturale a parului uscat de a se rupe. Proprietatile hidratante ale Bio Keratinei sunt dublate de mierea higroscopica ce mentine parul hidratat. Parul este hranit de la radacina la varf, fiind mai stralucitor, mai puternic si mai usor de coafat. 

Parerea mea:

- miroase foarte frumos si persista si dupa spalare;
- hidrateaza foarte bine parul fara sa il incarce;
- descurca parul lasandu-l moale;
- textura este groasa  si se intinde usor in par fara a aluneca;




Floramin Masca Nutritiva pentru Par


Descriere: masca nutritiva Floramin este un rasfat apicosmetic ce hraneste firul de par pe toata lungimea sa. Ingredientele active alese repara si restructureaza, redandu-i stralucirea. D-Panthenolul intareste firul de par fragil sau uscat din interiorul sau. Bio Keratina este activul ce netezeste firul de par, impiedicand ruperea acestuia. Mierea de flori de salcam hraneste imbogatindu-l cu nutrientii sai. Parul este hranit de la radacina la varf, fiind mai stralucitor, mai puternic si mai usor de coafat.

Parerea mea: 

- imi place textura sa;
- are un miros super care persista si dupa spalare;
- lasa parul usor de descurcat, matasos si stralucitor;
- are efect asupra varfurilor uscate.

Dintre cele doua produse masca de par e preferata mea si imi doresc sa o achizitionez. Noile produse m-au surprins in mod placut si mai mult decat ma asteptam. Felicitari Complex Apicol !

Un comentariu: