Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 14 noiembrie 2013

Review: balsam vitaminizant ANIAN



Pret: 20  ron
Cantitate: 1000 ml

Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Unde se gaseste: http://www.triodeluxe.ro/


Descriere:

Crema Vitalizanta, imbogatita cu proteine de grau, revitalizeaza firul de par oferind stralucire, sanatate si vitalitate. Crema balsamica pentru intretinerea parului, chiar si a parului deteriorat de vopsea. Contine acid citric care previne ingrasarea parului.
Instructiuni de folosire: Se aplica pe parul proaspat spalat masand usor pielea capului. Lasati sa actioneze cateva minute pentru un efect intens. Se clateste cu apa din abundenta.







Ingrediente:
Aqua, Cetyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Cocamidopropylamine Oxide, Hydrolyzed Wheat Protein, Amodimethicone, Trideceth-12, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Formaldehide, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone, Parfum.

Parerea mea:

- cantitatea este mai mult decat generoasa ceea ce face sa se consume destul de greu;
- raportul pret/cantitate/calitate este excelent;
- ce imi place cel mai mult este faptul ca poate fi aplicat pe tot parul fara sa il ingrase, asa ca il recomand si celui mai gras par;
- descurca parul si il lasa moale si usor de pieptanat;
- textura este buna intinzandu-se usor pe lungimea firului de par.

Voua va plac produsele de par Anian?

3 comentarii:

  1. da sunt foarte bune, am folosit sampon si masca de par

    RăspundețiȘtergere
  2. eu consum un balsam pe luna,de 200-250 ml. adica mie acesta mi-ar ajunge 4 -5 luni :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant produs si imi place ambalajul lui. Inca nu am folosit produse Anian dar le va veni si lor vremea :D

    RăspundețiȘtergere