Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 25 noiembrie 2013

Noutati in teste

Vreau sa va arat ce am mai primit spre testare si in mod sigur in zilele ce vor urma veti citi si parerea mea despre ele. In ordinea in care le-am primit iata ce mai testez:




- de la Beauty Water Q10 Romania am primit sticlute pentru o cura de o luna, pot sa va spun ca apa aceasta este foarte gustoasa;




- de la brander am primit Laptisor de matca pur si crud Apiland, este prima data cand folosesc asa ceva asa ca de-abia astept sa il incerc, de maine dimineata incepe testarea;





- de la Tangle Teezer am primit faimoasa perie despre care momentan va pot spune ca de la prima folosire se simte diferenta fata de o perie normala.

Stati aproape in zilele ce urmeaza veti citi despre toate aceste bunatati. :)



5 comentarii: