Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 18 noiembrie 2013

5 produse pe care nu as mai da banii



- in mod sigur aceasta crema de maini ar ocupa locul 1 in topul celor mai proaste creme de maini. Are o textura aiurea, se intinde si intra foarte greu in piele.




-lasand la o parte faptul ca acest parfum nu a fost pe gustul meu mi se pare ca la 90 de ron cat am dat pe el se pot gasi parfumuri mult mai bune cu arome mult mai incantatoare;




- este un simplu rimel, cel putin genelor mele nu le face mai nimic, eu l-am cumparat cu o revista cu 10 ron, situatie in care se merita, insa nu as da 60 de ron cat este la pretul sau intreg;




- nu este un produs rau insa consider ca primerul de la elf este mult mai bun decat acesta;





- acest anticearcan nu acopera prea bine si se si strange.

Voi ati folosit produsele acestea? Ce parere aveti?

9 comentarii:

  1. Anticearcănul de la Oriflame îl folosesc şi eu şi îmi place foarte mult. Probabil depinde de piele, dar la mine acoperă destul de bine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat aceste produse , dar este bine de stiut :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Rimelul ala nu l-as cumpara mai ales din cauza pretului sau.

    RăspundețiȘtergere
  4. incerca sa folosesti crema de maini pe picioare. si eu eram super dezamagita ca nu era buna de nimic pentru maini, dar pentru picioare este ideala!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici mie nu mi-a placut primerul de la Essence. Din pacate, pentru mine singurul care functioneaza este cel de la Too Faced.

    RăspundețiȘtergere
  6. Parfumul e unul dintre preferatele mele. Mai am si alte produse din gama: unt de corp. gel de dus.
    M-a mirat sa-l vad in lista...

    RăspundețiȘtergere
  7. Crema de maini e favorita mea! <3
    O folosesc si pe maini si pentru calcaie,si e cea mai buna de pana acum! ;)
    http://gina-ionela-writeincolours.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere