Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 3 decembrie 2013

Parul meu iubeste Tangle Teezer!



       Dupa cum va spuneam am intrat si eu in posesia unei perii pentru par Tangle Teezer. Prima data am auzit de ea pe bloguri si cu fiecare postare pe care o urmaream mi-o doream si mai mult. Eu mi-am ales culoarea orange pentru ca mi s-a parut mai plina de viata insa aveti la dispozitie o diversitate de nuante  si posibilitatea de a alege intre  Compact Styler sau Salon Elite ( cum este peria mea). 




       Aceasta perie m-a impresionat de la prima folosire deoarece practic de cand o bagi in par se simte diferenta fata de o perie obisnuita trecand mult mai usor prin par. Efectul cel mai important este cel de la sfarsit ceea ce face practic diferenta dintre Tangle Teezer si o perie normala de par: numarul firelor de par rupte. Intr-adevar aceasta perie rupe foarte putin par fata de o perie obisnuita , uneori chiar nici macar un fir de par. 




       Dupa cum se observa aceasta perie este din plastic cu perii de diferite dimensiuni, moi si elastici. Parul meu este unul cu fir subtire,lung, pisicos si care se incurca repede,  repezentand o mare dificultate la periere, insa cu aceasta perie nu mai am probleme reusind sa il descurce usor atat parul uscat cat si  ud dupa baie fara sa il rupa. Pe langa toate efectele enumerate pana acum mai este unul foarte important pentru multe persoane, nu electrizeaza parul. Ca o concluzie mi se pare minunata aceasta perie si concider ca merita din plin cei 50 de ron cat este pretul sau mai ales ca o veti avea pe o perioada destul de indelungata deoarece pare foarte rezistenta. 




       Pentru iubitoarele de par lung pe site in afara de adorabila Tangle Teezer veti gasi tot la un pret bun, de asemenea si de o foarte buna calitate, extensii par natural  pentru diverse nuante de par. 
Sagego Concept este un magazin online ce comercializeaza extensii din par natural. De asemenea, incepand din anul 2012 este unicul reprezentant oficial in Romania al brand-ului Tangle Teezer, iar din anul 2013 si-a adaugat in portofoliu, tot ca si unic reprezentant in Romania brand-ul Herra Hair Perfume.  





2 comentarii: