Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Review: lapte demachiant Farmec Natural cu galbenele



     Am folosit acest demachiant cu mare drag si spor, si pentru ca mi-a placut foarte mult m-am gandit sa impartasesc cu voi experienta mea cu acest produs.

Cantitate - 200 ml ;

Pret - in jur de 9 de ron;

Valabilitate - 12 luni de la deschidere


Descriere:  Îndepărtează delicat machiajul şi impurităţile de pe suprafaţa pielii, având în acelaşi timp şi efect hidratant. Asocierea în formulă a uleiului de Gălbenele cu untul de Cacao joacă un rol esenţial în emolierea, regenerarea şi hidratarea tenului.

Ingrediente:  Aqua, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Calendula Officinalis Flower Oil, Glyceryl Stearate, Glycerin, Polyacrylamide, C13-C14 Isoparaffin, Laureth-7, Caprylic Capric Triglyceride, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Calendula Officinalis Flower Extract,   Propylene Glycol, Parfum, EDTA, Methylisothiazolinone, BHA.
 
 




Parerea mea:

- are o textura potrivita, nici prea groasa dar nici prea lichida,se intinde usor pe ten;
- curata foarte bine machiajul si impuritatile;
- nu provoaca usturimi ochilor;
- nu a provocat alergii tenului;
- pretul este foarte bun pentru calitatea sa;
- modul de ambalare nu mi-a creat neplaceri, putand folosi produsul pana la ultima picatura.

Concluzie: fiind un demachiant excelent in mod sigur merita cumparat mai ales ca este un produs romanesc.

          Voi ati folosit acest demachiant? Cum vi se par produsele Farmec? Dar cosmeticele romanesti?

6 comentarii:

  1. Nu am folosit demachiantul acesta, dar pare bun si merita incercat pe viitor. Produsele farmec mi se par bune in general

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut in varianta cu argan si mi-a placut :) pe acesta nu l-am avut inca ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreau si eu sa incerc si pe cel cu argan :)

      Ștergere
    2. si eu il am tot pe cel de argan,este foarte bun ,l-as cumpara din nou ::*:*

      Ștergere
  3. multumim, nu am folosit acest produs, alte produse de la Farmec am folosit si sunt foarte bune

    RăspundețiȘtergere