Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 21 noiembrie 2013

Review: farduri de obraz Flormar



       Pentru ca detin trei farduri de obraz Flormar m-am gandit sa va impartasesc impresiile mele despre ele. Sunt favoritele mele, pur si simplu le ador. O sa le prezint pe fiecare in parte ca sa va faceti o idee despre nuante. 



FARD OBRAZ TERRACOTTA nr: 44

Valabilitate: 18 luni
Pret: in jur de 33 de ron
Cantitate: 9 g 




FARD DE OBRAZ PRETTY      P112

Valabilitate: 2 ani
Pret: in jur de 22 de ron
Cantitate: 14 g 




FARD DE OBRAZ PRETTY    P115


Valabilitate: 2 ani
Pret: in jur de 22 de ron
Cantitate: 14 g 
Acesta este impartit in fard de obraz si bronzer. 


Preferatul meu este cu siguranta P115 si cand o sa il termin sigur il voi recumpara. Imi plac pentru ca au nuante frumoase si se vad frumos pe ten. Voi ati incercat fardurile de obraz Flormar? Ce parere aveti depre ele?

3 comentarii: