Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 7 decembrie 2014

Review: Gel exfoliant de curatare pentru fata Pure skin Oriflame


                      Am cumparat acest produs intr-o perioada in care vreo 2-3 monstruleti nu imi dadeau pace. L-am vazut la oferta si citindu-i promisiunile m-am incumetat sa il incerc. Recunosc ca si ambalajul sau a fost unul din motivele pentru care l-am cumparat.
           

INGREDIENTE:


Descriere: Un gel exfoliant de curăţare, care acţionează asupra coşurilor şi punctelor negre, penetrând porii cu ajutorul ingredientelor antibacteriene foarte puternice. Continuă să acţioneze mult timp după spălarea feţei. Pentru uz zilnic. 

Pret: aproxumativ 24 de lei pretul standard insa il puteti gasi la oferta in cataloage;
Cantitate: 150 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere




Parerea mea:
- intr-adevar contine vreo doi parabeni, insa este un produs care se clateste cu apa si nu sta mult in contact cu tenul, asta pentru persoanele care au fobie la parabeni
- am vazut ca ajuta la diminuarea cosurilor, asta probabil pentru ca are efect antibacterian;
- nu mi s-a parut sa aiba vreun efect asupra punctelor negre, parca inca stau acolo nestingherite;
- imi place consistenta sa, granulele exfoliante nu sunt nici prea mari nici prea mici si exfoliaza usor fara sa zgarie fata;
- lasa tenul fresh, proaspat si luminos;
- trebuie intins proportional pe fata si avut grija cu ochii, daca insistati cu o cantitate mai mare in zona aceea e posibil sa va usture;
- imi place ambalajul, igienic si cu dozare usoara;
- nu mi s-a parut sa usuce tenul;
- nu mi-a provocat iritatii ale tenului.

                     Mie imi place acest gel iar experienta mea cu el a fost una in general buna. Este un produs mediu dupa parerea mea, nu este cel mai rau dar nici nu exceleaza. Voi l-ati incercat?

6 comentarii:

  1. Intr-adevar, ambalajul e ademenitor!
    Nu multe produse vin cu pompita, bravo lor!

    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  2. arata super bine,imi place mult ambalajul,nu ma pot pronunta in privinta lui deoarece nu l-am folosit.

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa ma uit si eu dupa el, e tentanta pompita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu i-am facut un review acum ceva timp :) .Mie mi-a placut foarte mult,m-a ajutat sa scap de niste monstruleti de care dr.dermatolog mi-a spus ca nu scap cu nici o crema,singura solutie fiind arderea lor.Pentru ca am avut un ragaz de o luna pana la interventie si acest gel tocmai imi sosise,am zis ca nu are ce rau mai mare sa-mi faca,asa ca l-am folosit.Dupa o saptamana de folosire zilnica au inceput sa mi se diminueze considerabil monstruletii,iar intr-o luna au disparut cu totul si astfel am scapat de arderea lor.Aveam si cateva puncte negre in zona nasului si am scapat si de acelea :D .Pentru mine e The Holy Grail :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar am vazut si eu ca e foarte efcient impotriva cosurilor :)

      Ștergere
  5. pt mine e eficient! f bun. folosesc toata gama

    RăspundețiȘtergere