Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 12 decembrie 2014

Review: Fond de ten Giordani Gold Invisible Touch de la Oriflame


                       Am cumparat acest fond de ten intr-o perioada in care ramasesm fara si nu stiam la ce sa ma mai orientez. In plus din descrierea produsului parea fondul de ten perfect pentru zi cu zi si era si la oferta la un pret foarte bun.

Descriere : Fond de ten ultra-lejer, pentru un aspect final extrem de natural şi o strălucire deosebită. Cu Hydration System, pentru a oferi hidratarea esenţială ce contribuie la prevenirea apariţiei liniilor fine asociate tenului uscat. 

Cantitate: 30  ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Pret: standard 55 de lei, insa se gaseste la oferta in diverse campanii

Se gaseste in 5 nuante: Porcelain, Light Rose, Light Ivory, Rose Beige, Natural Beige.



INGREDIENTE:







NUANTA:  30424 LIGHT IVORY



Parerea mea:
- nuanta pe care o am eu este Light Ivory, se potriveste perfect tenului meu, in plus din cate am observat se adapteaza usor nuantei pielii;
- acoperirea este mica spre medie, un fond de ten perfect pentru zi daca nu aveti probleme ale tenului;
- nu incarca fata, se vede natural si lasa tenul luminos;
- cu transferul sta binisor;
- rezista bine pe ten de dimineata pana seara si se potriveste si unui ten normal/mixt dar mai putin unuia gras;
- contine parabeni, ca sa stiti in caz ca va feriti de ei;

                   Imi place acest fond de ten si consider ca isi face treaba asa cum promite. Am vazut ca mai sunt si altele de la Giordani Gold si sunt curioasa daca exista vreo diferenta intre ele. Voi ati incercat vreun fond de ten GG?

6 comentarii:

  1. am avut odata, de mult unul, mi-a placut la vremea aceea!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am avut si eu acum multi ani si mi-a placut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii ca tot datorita aspectului natural si neincarcat pe care il promite, l-as incerca si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e foarte natural, daca iti doresti un fond de ten care doar sa uniformizeze tenul acesta este ideal

      Ștergere
  4. am avut de la Giordani Gold fondul de ten Mineral Therapy si am fost super multumita de el. Acum parca l-as incerca pe asta, dar nu stiu ce nuanta sa iau. Tu cum ai ales-o?

    RăspundețiȘtergere