Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 15 decembrie 2014

Review: 5-in-1 Wonder Lash Mascara The One Oriflame


                      Azi m-am gandit sa va spun cate ceva despre rimelul meu preferat de la Oriflame. Am folosit acest rimel si in varianta lui veche si mi-a placut destul de mult iar cand am vazut ca i-au schimbat ambalajul m-am gandit ca nu o sa mai fie la fel de eficient, insa cand am intrat in posesia lui am rasmas uimita ca este chiar mai bun decat inaintasul sau. Acest rimel este preferatul meu pentru ca obtin tot ce imi doresc de la el: alungire si volum, iar de dimineata pana seara se prezinta impecabil.



Descriere: Rimel complex, cu perie ce defineşte şi separă genele, oferind alungire şi volum mai spectaculoase decât oricând. Conţine ingrediente ce îngrijesc şi hrănesc genele.
Cantitate: 8 ml
Pret: standard 28 de lei, insa se gaseste la oferta in functie de campanie;
Valabilitate: 6 luni de la deschidere






un singur strat aplicat; se vede foarte natural



2-3 straturi aplicate;


before and after;


                  Imi place acest rimel si voi continua sa il folosesc cu mare drag. Voi l-ati incercat?

5 comentarii:

  1. E foarte bun! In ultima vreme am avut cateva rimeluri de la Oriflame si am fost destul de multumita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, majoritatea rimelurilor Oriflame sunt bune si au un pret accesibil :)

      Ștergere
  2. Eu l-am avut pe cel cu ambalak roz-visniu si mi-a placut mult. Ar trebui sa il incerc si pe acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu l-am avut si pe acela si mi-a placut, insa consider ca acesta il intrece, merita sa il incerci :)

      Ștergere