Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 10 decembrie 2014

5 produse pe care le-as recumpara

                  Uitandu-ma prin postari mai vechi ale blogului mi-am dat seama ca am incercat produse care mi-au placut foarte mult si la care nu m-am mai intors la ele din diverse motive. Am ales 5 dintre ele, desi cred ca ar fi fost ceva mai multe, insa acestea sunt cele pe care imi doresc sa le recumpar in viitorul apropiat.

1. rimelul Colssal de la Maybelline, un rimel foarte bun, imi placea cum imi facea genele, l-am avut de doua ori la rand, nu stiu cum de nu i-am facut o recenzie;
2. laptele demachiant Bioten cu galbenele de la Elmiplant, tin minte ca l-am incercat si pe cel cu cimbrisor dar acesta a ramas preferatul meu, pentru ca mi-am dorit mereu sa incerc altceva mereu nu am mai ajuns sa il recumpar;
3. gelul de dus cu cafea Yves Rocher, The Best, The One, The Holy Grail al tuturor timpurilor, cred ca ramane cel mai bun gel de dus, imi pare rau ca nu l-am mai achizitionat dar si cand o sa apuc cred ca imi fac stoc de cateva;
4. balsamul anti-rupere Elseve de la L'oreal, un balsam tare bun care chiar avea efecte vizibile, insa ca de obicei curiozitatea de a incerca produse noi a invins;
5. balsamul de buze de la Himalaya stiu ca era foarte hidratant si mai mirosea si bine, cu siguranta unul dintre cele mai bune, nu tin minte sa il mai fi vazut prin magazine, probabil ca nu mi-a mai iesit in cale si de-aia nu l-am mai cumparat;

                        

3 comentarii:

  1. gelurile de dus de la Yves Rocher sunt geniale :)
    http://iuliascorner.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Gelul de dus de la YR si rimelul de la Maybelline se afla si printre preferatele mele. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere