Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 18 decembrie 2014

Review: Crema depilatoare pentru fata AVON


           
                        Desi folosesc acest produs de aproape doi ani si mereu l-am recumparat, nu stiu de ce, dar nu am reusit sa scriu pe blog despre el. Nu sunt foarte multe de spus despre aceasta crema pentru depilare faciala, mai ales ca isi face treaba exemplar. Este un produs foarte bun care poate fi folosit cu usurinta acasa, care are un timp scurt de actionare si care te scuteste de iritatii si usturimi. Mirosul sau cred ca este ca al unei creme depilatoare obisnuite, insa in aproximativ 3 minute nu cred ca aveti de ce sa nu il suportati.

Cantitate: 15 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Pret: se gaseste la oferta in brosura la 13 lei in functie de campanii


Descriere: Elimina eficient parul nedorit de pe fata in aproxiativ 2 minute si jumatate.

Mod de folosire:Utilizand spatula, aplicati un strat gros de crema pe parul care se doreste a fi indepartat. Dupa 2 minute jumatate, testati o portiune mica pentru a verifica daca parul se
 indeparteaza cu usurinta. Daca nu, mai asteptati, dar nu mai mult de 10 minute. Pentru parul greu de indepartat, clatiti zona cu apa calduta cateva minute apoi tamponati cu un prosop uscat inainte de aplicarea produsului. 
Pentru indepartarea parului : stergeti crema depilatoare cu ajutorul spatulei, clatiti cu apa calduta si un prosop umed. Nu frecati si nu folositi sapun. Inchideti capacul dupa folosire.

                         Asupra unui singur lucru vreau sa va atrag atentia, nu o lasati mai mut timp sa actioneze decat este indicat. Am auzit la cineva ca a lasat-o mai mult de 10 minute si s-a trezit cu zona in care a aplicat-o inflamata si rosie, respectati indicatiile pentru ca nu sunt puse acolo degeaba.
In plus inainte de a o folosi sa o testati aplicand o cantitate mica pe o portiune de piele de unde se doreste indepartarea parului pentru a vedea daca apar iritatii.
                          Imi place aceasta crema pentru ca face o treaba miunata si o voi folosi cu siguranta mult timp de acum incolo, cel putin cat o voi gasi in brosurile AVON. 

7 comentarii:

  1. Am auzit numai de bine despre crema asta, cred ca o voi cumpara si eu :) O intrebare as avea, cam in cat timp creste parul la loc :D Adica, sper ca nu creste ca si cand ai da cu aparat de ras :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma fac cam la 2 saptamani :)) dar sincer nu am probleme cu parul, adica il am rar si creste mai greu in general, oricum daca folosesti crema nu creste ca si cum ai da cu un aparat de ras, eu prefer aceasta crema in locul benzilor cu ceara

      Ștergere
  2. Spre rusinea mea nu stiam ca exista acest produs in gama celor de la Avon.
    Sa o folosesti cu placere in continuare. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca parul facial nu imi da batai de cap, el e tot acolo si uneori sunt tentata sa imi cumpar o crema depilatoare pentru fata. Review-ul tau e folositor si ma bucur ca ai reusit sa-l faci scurt, dar cuprinzator. :)
    Merci si pentru avertismentul de la sfarsit, cu siguranta este un aspect important.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit niciodat crema depilatoare pentru fata. Daca voi avea nevoie in viitor voi cauta acest produs.

    RăspundețiȘtergere