Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 26 noiembrie 2014

Review: Deo Roll-on cu musetel si rozmarin BIO Krauter


          Intotdeauna suntem in cautarea deodorantului perfect, indiferent sub ce forma: spray, stick sau roll-on. De-a lungul timpului am incercat o gramada de astfel de produse de la diverse firme sub toate cele trei forme, ba chiar am incercat si piatra de alaun care pentru mine a fost un esec total.
          In postarea de astazi este vorba despre de roll-on-ul Krauter de la Lifecare, un produs pe care il folosesc de ceva vreme si care m-a surprins in mod placut . Momentan m-a convins sa il folosesc doar pe el, cel putin pentru o vreme, sigur o sa vreau sa testez si altceva.


Cantitate: 50 ml
Pret:
Valabilitate: 12 luni de la deschidere

Ingrediente: Aqua, Alcohol Denat, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Triethyl Citrate, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Chamomila Recutita Flower Extract*, Mentha Piperita Leaf Extract*, Rosmarinus Officinalis Extract*, Disodium EDTA, Hydroxyethylcellulose, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglicerin, Parfum, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool, Citral.

*ingredients from biologically controlled environments.



Descriere: Deo Roll-on-ul Krauter nu contine paricule de aluminiu si coloranti artificiali, are la baza o formula bogata de plante BIO, care calmeaza pielea dupa epilare si ii confera un parfum placut si proaspat. Deo Roll-on-ul Krauter inlatura mirosul neplacut si nu inhiba transpiratia.

Parerea mea:

- face fata cu brio transpiratiei, nici vorba de miros neplacut;
- imi place ca nu este lipicios si nu lasa urme;
- amabalajul este de sticla si nu am avut probleme cu dozarea;
- are un miros placut;
- nu mi-a provocat iritatii sau alte probleme.

               Ati incercat acest produs? Care este deodorantul vostru preferat?

Un comentariu:

  1. recunosc faptul ca nu am folosit niciodata roll on bio,iar preferatul meu este roll-on Lady Speed Stick ,varianta liliac. Sunt tentata insa de incercarea si a variantelor bio,insa nu am avut ocazia.

    RăspundețiȘtergere