Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 20 noiembrie 2014

Comanda C16 Oriflame


               Ca de obicei e greu sa stai deoparte si sa rezisti tentatiilor de a cumpara ceva atunci cand rasfoiesti un catalog Oriflame. In mod sigur in fiecare campanie poti sa gasesti un produs cat de mic pe care sa il vrei. 
                Eu am comandat cate ceva din catalogul 16 si m-am gandit sa va arat si voua. In imaginea de mai sus se poate vedea noul rimel wonderlash, l-am cumparat de curiozitate mai ales ca cel in varianta veche mi-a placut destul de mult. Alaturi de el am comandat si un tus din aceeasi gama, l-am gasit la oferta impreuna cu rimelul, sunt curioasa ce stie sa faca. Pentru ca am avut doua pensete si am reusit sa le ratacesc pe amandoua fara a mai gasi vreuna m-am lasat atrasa de acest setul de mai jos si l-am comandat, mi-a lasat o prima impresie placuta, sper sa ramana aceeasi si dupa ce il pun la treaba.
                 



Aparte de catalogul 16 am comandat si geanta Tessa si esarfa-curea Tessa. Amandoua imi plac mult.




                Campania 17, ultima din acest an, vine cu un catalog in editie speciala de Craciun care are un altfel de format fata de cataloagele de pana acum, arata ca o revista, sau mai bine spus ca un caiet studentesc ca sa va faceti o idee despre el.



Catalogul vine insotit de un flyer in care se gasesc ceva reduceri la cosmetice si accesorii diverse.


Eu deja am ochit cate cateva produse, in mod sigur veti gasi si voi ceva atat pentru voi cat si pentru cei dragi, mai ales ca se apropie sarbatorile. Cat despre noutati se anunta lansarea fondului de ten THE ONE EVERLASTING care va avea loc in campania 1 din 2015.

2 comentarii: