Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 13 noiembrie 2014

Review: Crema pentru maini emolienta-regeneranta cu ulei de catina si masline Cosmetic PLANT



           Pentru ca ne aflam in sezonul rece mainile noastre au nevoie de mai multa hidratare, asadar trebuie sa acordam mai multa atentie acestui lucru folosind o crema potrivita. Odata cu venirea toamnei mainile mele capata o tendinta mai mare de uscare, astfel devin dependenta de crema de maini, atat de dependenta incat reusesc sa strang minim patru sau creme prin casa, una neaparat in geanta si una la locul de munca.
           In postarea de azi este vorba de crema de maini cu ulei de masline si catina Cosmetic PLANT, o crema pe care am mai avut-o de cateva ori si despre care v-am mai vorbit, insa nu i-am facut niciodata o recenzie asa cum trebuie. Pentru mine este printre cele mai bune creme de maini incercate, asadar face parte din categoria Best, si ma mai incanta si faptul ca bineinteles este un produs autohton. Cei care ma urmaresc stiu bine ca sunt fana infocata a produselor romanesti, si ca ma bucur foarte mult cand gasesc astfel de produse reusite si care mi se potrivesc. 




Cantitate: 100 ml
Pret: 8-9 lei, in functie de oferte
Valabilitate: 12 luni de la deschidere

Descriere: 
Hranitoare si hidratanta prin vitaminele (A, E, F, D) si acizii grasi esentiali din uleiul de catina si cel de masline, crema creeaza pe piele un film protector, emolient si regenerant. Mainile vor fi catifelate, fine si mereu tinere.

Ingrediente: Aqua, Glycerin, Paraffinum liquidum, Stearic acid, Propylene glycol, Cetearyl alcohol, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Triethanolamine, Olea Europaea fruit oil, Persea Gratissima Oil, HippophaeRhamnoides fruit extract, Retinyl palmitate, Tocopheryl acetate, Tocopherol, Sodium benzoate, Disodium EDTA, Butylphenyl methylpropional, Alpha-isomethyl ionone, Citronellol, Hexyl cinamal, Hidroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, Linalool, Parfum, Methylparaben, BHA.








Parerea mea:
- in primul rand imi place faptul ca este un produs romanesc, cum am mai spus mai sus;
- raportul pret/cantitate/calitate este excelent;
- imi place ca ambalajul nu este rigid iar dozarea de face foarte usor;
- mirosul sau este unul placut;
- crema este de culoare galbuie iar consistenta sa este cremoasa, dar nu este grasa;
- intra usor in piele si nu lasa senzatia de maini lipcioase;
- hidrateaza foarte bine mainile, efectul de hidratare se mentine foarte bine;
- lasa un aspect fin mainilor.

              Da, imi place foarte mult acest produs si cred ca bifeaza toate criteriile pe care trebuie sa le indeplineasca o crema de maini reusita, intotdeauna va fi nelipsita de la mine din casa indiferent de ce alte creme de acest gen voi mai incerca.
              Voi ati incercat aceasta crema emolienta-regeneranta? Care este crema voastra de maini preferata?

2 comentarii:

  1. Am folosit si eu aceasta crema de cateva ori,si chiar stiu ca mia placut,este foarte buna!
    http://mikigeorgiana.blogspot.ro/2014/11/haulspapharmafarmeckallos-etc.html

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte bune produsele de la cosmetic plant si au un pret accesibil tuturor!

    RăspundețiȘtergere