Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 18 noiembrie 2014

NOTD: Farmec ULTRAREZISTENT Nr. 37


                  Eram in cautare de o oja potrivita pentru sezonul rece, cautam in special un lac de culoare inchisa, Am intrat in magazin si ochii mi s-au lipit de ojele Farmec, stiam ce pot face, raportul calitate/ pret fiind excelent. Mai greu mi-a fost cu alegerea nuantei, insa pana la urma am optat pentru numarul 37. Am incercat sa surprind cat mai bine nuanta sa, asa ca va las cu pozele.
















                Ce spuneti de alegerea mea? Voua va plac ojele Farmec?

5 comentarii:

  1. O nuanta perfecta pentru acest sezon!
    Imi place! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. E superba nuanta. Preferata mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc ca mi-ai amintit ca am si eu una identica,am folosit-o de cateva ori cand am cumparat-o si ma astepta cuminte pe etajera,ascunsa printre celelalte.Maine o sa o pun la treaba :)

    RăspundețiȘtergere