Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 27 noiembrie 2014

Noutati: NIVEA Fruity Shine




                  In acest sezon rasfatul pentru buze glossy vine de la NIVEA. Descopera intreaga gama Fruity Shine pentru ingrijirea buzelor: NOU! cu aroma de Pepene rosu, Cirese si Capsuni. Cu miros delicios de fructe si putina culoare NIVEA LIP Fruity Shine promite buzelor hidratare si protectie zilnica, astfel ele raman moi, catifelate, sanatoase si usor parfumate.
                 Un sarut pe obrazul prietenei tale cele mai bune si e de ajuns pentru a aduce buna dispozitie!

E un gest care va uneste si mai mult si transmite cea mai tandra dovada de prietenie. Demonsteraza-ti prietenia cu un sarut pe obraz. Insa nu orice fel de sarut! Unul glossy si parfumat, care sa iti aduca aminte de toate aventurile voastre de peste vara.
Pentru un sarut glossy perfect pe obrazul celei mai bune prietene, NIVEA iti vine in ajutor cu gama
Fruity Shine .





                      

5 comentarii:

  1. Imi plac balsamurile de la Nivea, poate o sa incerc unul si din aceasta gama delicioasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. il am si eu pe cel cu aroma de cirese...e super,imi place cum hidrateaza si coloreaza natural buzele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt preferatele mele balsamurile Nivea. Cel cu cirese il am si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Drept sa iti spun chiar sunt curioasa, cel cu cirese ma cam ispiteste!
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere