Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 14 octombrie 2014

Review: Sampon uscat echilibrant HairX Pure Balance Oriflame



       Hello girls! Postarea de azi este dedicata samponului uscat de la Oriflame. Eu una recunosc ca prima data am auzit de sampoanele de acest gen de pe blogurile de beauty, si bineinteles ca citind recenzii bune despre acest produs, tentatia de a pune mana pe el a fost si mai mare. Asadar cand am vazut la oferta acest sampon la oferta in catalogul Oriflame l-am si cumparat. Arata ca un fixativ pentru par iar la pulverizare iese un fel de pudra foarte fina. Pe spatele tubului sau gasiti instructiunile de folosire si lista de ingrediente.

Pret intreg: 28 de lei, poate fi gasit la oferta in cataloagele  Oriflame

Ingrediente:

BUTANE, ISOBUTANE, PROPANE, ALCOHOL DENAT., TAPIOCA STARCH, AQUA, PARFUM, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, DISODIUM PHOSPHATE, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, PYRIDOXINE HCL, GLYCERIN, NIACINAMIDE, PHENOXYETHANOL, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, GERANIOL, CITRONELLOL, LIMONENE, PANTHENOL, HYDROLYZED YEAST PROTEIN, ZINGIBER OFFICINALE ROOT EXTRACT, ALLANTOIN, CITRIC ACID, THREONINE, POTASSIUM SORBATE, BIOTIN

Descriere:

Sampon uscat, creat pe baza Sistemului Normlising, ce reduce instantaneu aspectul de par gras.

Mod de folosire:

Agita bine tubul si pulverizeaza HairX la radacina parului, de la o distanta de 30 de cm. Maseaza cu varfurile degetelor si coafeaza ca de obicei.

Cantitate: 150 ml


        In general sampoanele uscate sunt menite pentru a mari durata dintre doua spalari are parului. Iata parerea mea despre acest sampon:
- intr-adevar absoarbe sebumul iar parul devine mai curat;
- ofera un volum usor si o oarecare stralucire;
- are miros placut;
- daca este aplicat cum trebuie nu cred sa faca probleme cu rezidurile albe.

         Ca si concluzie experienta mea cu acest sampon uscat a fost una buna si este posibil ca dupa ce il termin sa il recumpar.


Voi ati incercat acest produs? Credeti sa sampoanele uscate sunt indispensabile?

9 comentarii:

  1. Am avut si eu acest sampon, dar nu mi-a placut deloc. Nu absorbea sebumul cum trebuie, volum egal cu zero si era inecacios. Poate au mai schimbat formula de atunci...

    RăspundețiȘtergere
  2. Il am si eu si nu imi place,nu mi s a potrivit poate mie.Nu mi se pare ca are niciun efect asupra parului meu:(
    http://milionlineblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. depinde daca il ai chiar pe asta, mai exista unul identic, dar au ingrediente diferite, e diferenta de nuanta de pe ambalaj, unul este verde mai deschis iar altul mai inchis

      Ștergere
  3. Si eu am avut parte de o experienta placuta legata de acest produs si cu siguranta il voi recumpara! Atunci cand apare un eveniment neprevazut si esti in criza de timp pentru a te pregati,acest sampon uscat este solutia salvatoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. F tare!mama folosea unul cumparat in Italia si era bun ,o sa ii transmit informatia!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna :)
    Te-am nominalizat pe blogul meu la un tag :*
    http://brilliant-beauty4u.blogspot.ro/2014/10/very-inspiring-blogger-award-tag-2-in-1.html

    RăspundețiȘtergere