Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 6 octombrie 2014

Favoritele lunii septembrie

              Si uite asa fiind deja luna octombrie nu puteam sa sar peste postarea cu preferatele lunii septembrie. Nu sunt multe insa sunt produse pe care le-am folosit cu regularitate sau unele zilnic. Pentru inceput va prezint produsele preferate de machiaj pe care le-am folosit aproape in fiecare zi:
- rimelul Bestcolor imi place pentru ca da volum genelor mele, ii gasiti recenzia pe blog;
- fondul de ten The One il recomand pentru machiajul zilnic, este usor si sse vede foarte natural iar rezistenta este buna, nu mai punem si faptul ca are si un pret accesibil;
- concealerul The One de asemenea este foarte bun, nu ma asteptam, spre deosebire de fratele lui din gama Studio care nu mi-a placut deloc, chiar acopera bine cearcanele si ilumineaza zona .
In general sunt foarte multumita de gama The One iar acum am inceput sa folosesc si pudra din aceeasi gama care mi se pare foarte buna, posibil sa devina favorita lunii octombrie. 





Pentru ingrijirea parului am avut doar doua produse preferate pe care le-am folosit de fiecare data cand mi-am spalat parul:
- desi cu samponul din aceeasi gama nu m-am inteles mai deloc, masca intensiva pentru par Visible Repair mi-a rasfatat si ingrijit parul, efectele chiar sunt vizibile, parul este mai moale, se descurca usor iar varfurile arata mult mai bine, recenzia sa este pe blog;
- spuma Gliss am luat-o din intamplare pentru ca am gasit-o la reducere insa imi place foarte mult, o folosesc dupa baie iar apoi imi usuc parul cu uscatorul, ii da volum parului si il lasa fin, daca va intereseaza o sa scriu despre ea.



            Cam acestea au fost produsele care le-am folosit cu mare drag in  luna septembrie. Voi ati folosit ceva din cele de mai sus? Care au fost preferatele voastre in luna care a trecut?

Un comentariu:

  1. Si mie imi place concealerul de la Oriflame. Este un produs tare bun si ieftin. :)

    RăspundețiȘtergere