Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 26 octombrie 2014

Am testat si... crema nutritiva pentru ten normal sau mixt Anew Nutri-Advance


           In campania 15 Avon lanseaza noua gama NUTRI-ADVANCE care contine doua creme , una pentru tenul normal sau mixt si una pentru tenul uscat si foarte uscat. Deoarece am plasat o comanda in campania trecuta din care mi-am luat parfumul preferat am primit de la reprezentant si un esantion al cremei pentru tenul normal sau mixt din noua gama NUTRI-ADVANCE. Bineinteles ca tentatia de a o testa a fost prea mare si zis si facut. 






Ingrediente:





             Am deschis esantionul iar prima impresie a fost despre mirosul sau care nu mi-a placut prea mult, insa am zis ca nu are legatura cu ceea ce poate face crema. Mi-a placut consistenta sa fina, se aplica usor pe piele si nu il incarca. Mi-a lasat putin senzatia ca ar fi o idee lipicioasa insa am zis sa astept cateva minute sa vad efectul ei, care nu a intarziat sa apara. Imediat am avut o senzatie de arsura si usturime si am dat fuga in oglinda sa vad ce se petrece cu tenul meu.


Rezultatul: asa cum zic ei, tenul meu o savureza prin fiecare por




 
                Asadar din partea mea un mare nu acestei creme. Mi-a provocat o iritatie de toata frumusetea pe care am reusit sa o inlatur  prin spalarea imediata cu un gel de curatare si aplicarea cremei  Bioderma Sensibio. Mentionez ca am un ten sensibil insa nu patesc asa ceva cu toate cremele si am incercat destule pana acum. Nu ma pricep prea bine la ingrediente insa sigur aceasta crema contine ceva iritanti, deci trebuie o atentie sporita si la ingredientele cremei pe care o folositi.
              Ca o concluzie, nu cumparati creme inainte de a le testa. Incercati intai o mostra pentru a vedea daca se potriveste tenului vostru. Ingrijirea tenului este cea mai importanta, acordati cat mai multa atentie acestui lucru.    

7 comentarii:

  1. Exact asa patesc si eu cu produsele (creme, lotiuni) cumparate din comert sau de la Avon, Oriflame etc. Produse de duzina. Dar pentru simplul fapt ca ei platesc o gramada de bani pe publicitate, si fac reclama unui produs nou aparut, pana te saturi, noi suntem putin naive si dam banii pe orice. :)
    Nu spun ca n-au si produse ok, dar cu cremele de fata m-am convins. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu zic mereu ca m-am convins insa parca ma roade curiozitatea si tot incerc altele si altele

      Ștergere
  2. Oau, nu pot sa cred asa ceva! Tu chiar ai dezvolatat o adevarata iritatie la crema asta... pfff, mare pacat. Oricum foarte buna postarea, astfel stim sa stam departe de crema asta, Pupici
    http://www.xcentrica.ro/pulover-metalizat-si-raze-de-soare/

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu crema si mi se potrivește de minune. Probabil ai alergie la vreunul din ingrediente... eu nu am avut nicio problema. Din contra, imi place mult crema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca tie ti se potriveste, da probabil ca am intoleranta la unul sau mai multe ingrediente

      Ștergere
  4. Auch! Nu stiu din ce motiv, dar nu am fost atrasa niciodata de cremele de la Avon.
    Mai bine...

    RăspundețiȘtergere