Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Top 3: Favorite Oriflame

               Hello din nou dragele mele! Bine ne-am regasit in 2018! Sper ca 2017 a fost mai bun pentru toata lumea iar anul in care am intrat sa va aduca tot ce va doriti pe toate planurile. Nu stiu voi insa eu am o lista destul de mare cu lucrurile pe care imi doresc sa le fac in 2018, si sper sa pot realiza ceea ce mi-am pus pe hartie.
               Revenind la 2017 in postarea de azi vreau sa va dezvalui produsele care imi plac cel mai mult in momentul de fata de la Oriflame. De-a lungul timpului am incercat diverse cosmetice de la aceasta firma, unele care mi-au placut mai mult, altele mai putin. Desi in trecut am mai avut cateva preferate iata care sunt cele care imi plac cel mai mult momentan:

1. Cutiuta cu minuni - Tender Care


          Acest baslsam protector este unul cu traditie in paginile catalogului Oriflame. Este genul acela de produs bun la toate: pentru buze, fata, maini, coate, genunchi etc. De cativa ani apare in diverse variante cu fel si fel de arome, astfel incat e greu sa rezisti tentatiei sa nu le incerci pe toate, mai ales ca la reducere costa doar 8 lei.

2. Ojele The One


              Acestea se gasesc in diverse variante: mate, sidefate, cu sclipici si poti alege din o varietate de nuante. La reduce recosta undeva in jur de 10-12 lei iar cantitatea lor este una destul de generoasa. Mie imi place mult pensula care face aplicarea mai usoara iar rezistenta pe unghii este foarte buna.

3. Apa de parfum Giordani Gold White Original


         Alte produse cu vechime sunt si cele Giordani. Preferatul meu este Giordani White deoarecearoma sa imi place foarte mult iar pe pielea mea persista foarte bine. De asemenea si raportul cantitate/calitate/pret este excelent atunci cand se afla la reducere.

                   Mai sunt cosmetice Oriflame bune de mentionat cum ar fi mascara Wonder Lash (review aici), trusa pentru sprancene The ONE sau perlele pentru fata Giordani insa acum cele de mai sus sunt preferatele mele.
                    
                   Voi ce produse Oriflame folositi si care sunt preferatele voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu