Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 18 martie 2018

Cumparaturi cosmetice 1/2018


                     Buna dragile mele! Iata ca din nou dupa o lunga absenta revin si eu cu o noua postare,in care vreau sa va arat ce cosmetice am mai achizitionat in ultima perioada, unele de necesitate iar altele de curiozitate.
                      Incep direct cu ultima comanda Ladys, din catalogul cu numarul trei de anul acesta. In mare parte a constat in produse pentru ingrijirea tenului cu extract de melc de la Victoria Beauty si o crema de maini din aceeasi gama. Ca o prima impresie pot spune ca sunt multumita de ele si atunci cand imi voi forma o opinie clara voi scrie si o recenzie. Pe langa ele in cos am pus si rimelul meu preferat de la Catherine Arley. In general imi plac produsele comercializate de Ladys si daca va tenteaza si pe voi va puteti inscrie aici. Cei care se inscriu acum pot castiga premii , intrand automat in concursul saptamanal.




                       In timp ce eram la cumparaturi la Auchan am zarit la raft un spray special pentru parul blond care neutralizeaza nuantele de galben. Acelasi tip de produs este comercializat de Palette si de Syoss, amandoua fiind sub acelasi brand - Schwarzkopf. Dupa ce am studiat etichetele am optat pentru cel de la Syoss. Daca voi fi sau nu multumita de rezultate cu siguranta o sa cititi pe blog intr-una din postarile viitoare.




                           De la Farmacia Tei am luat doua seturi foarte avantajoase de la Bioderma. In general aici gasiti produse la preturi mai mici ca in alte farmacii si diverse promotii.



                          Inchei postarea cu mici bucurii Yves Rocher. Vreau sa va spun ca de balsamul de buze sunt foarte incantata inca de la prima folosire.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu