Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 24 octombrie 2017

Experienta mea cu sephora.ro


                        Pentru ca imi doream foarte mult o trusa de farduri pentru ochi am inceput sa ma uit pe toate site-urile de specialitate si m-am oprit asupra celui Sephora. Dupa ce am analizat foarte bine oferta lor m-am decis la o trusa medie care continea mai mult decat nuantele de care am eu nevoie. Aceasta costa 108 lei si inca poate fi gasite online in cazul in care doriti sa o achizitionati. Deoarece m-am limitat doar la acest produs si am avut o comanda sub suma de 290 de lei am platit o taxa de livrare in valoare de 15 lei. Apropo de livrare, aceasta a fost prompta, iar pachetul a ajuns in regula, fara deteriorari sau alte probleme. In pachet am gasit si cateva mostre sephora si cardul White.



Detalii: Geanta noastra iconica Sephora s-a transformat intr-o paleta de machiaj la moda!
Cu cele 36 de farduri, cele 12 nuante de gloss si cele 6 blush-uri ai la dispozitie nenumarate posibilitati pentru a-ti crea look-ul preferat. 

                            De trusa sunt multumita, fardurile sunt destul de pigmentate, sunt o idee prafoase dar nu chiar la modul deranjant, contine culori mate si sidefate potrivite pentru diferite momente ale zilei. De glossuri nu prea ma folosesc iar blush-urile mi se par chiar bune. Desi nu este specificat in descriere, din cele 36 de farduri 3 sunt nuante de tus. In general este o trusa pe care merita sa o aveti si are un raport pret/calitate ok.
                               In concluzie experienta mea cu siteul sephora.ro a fost minunata si va recomand si voua sa apelati la cumparaturi on-line atunci cand nu aveti timp de umblat prin magazine. Eu am mai pus ochii pe cateva bunatati cosmetice de la ei si cu siguranta voi plasa in curand o noua comanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu