Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 21 iunie 2017

Bioderma ABCDerm Solaire - crema minerala SPF50+


                   Se spune ca cea mai buna crema antirid este cea cu factor de protectie solara, iar acest tip de crema nu trebuie sa lipseasca din rutina de ingrijire a tenului indiferent de anotimpul in care ne aflam. In timpul verii, atunci cand temperaturile din termometru o iau razna si razele solare sunt naucitoare, prefer ca pentru ten sa folosesc o crema cu factor de protectie solara mare. In timp am incercat ceva creme de genul acesta, unele care mi s-au potrivit mai mult, altele mai putin, iar printre cele care mi-au trecut prin mana se numara si Bioderma ABCDerm Solaire - crema minerala cu SPF50+.  Am hotarat sa o cumpar deoarece am citit numai pareri bune despre ea, in plus avea si un pret minunat la Farmacia Tei.
                     

                                                                      INDICATII:

 Ambalaj, culoare, textura



INGREDIENTE:

                    Dupa ce am folosit ceva timp aceasta crema iata ce pot spune despre ea:
- are un pret bun;
- ambalajul este igienic iar dozarea se face usor;
- are igrediente ok;
- se intinde usor pe fata si se absoarbe destul de repede fara sa lase urme albe inestetice;
- nu am observat sa aiba vreun miros anume;
- se comporta foarte bine ca baza de machiaj din punct de vedere al matifierii, insa desi fondul de ten se intinde bine peste ea nu imi place aspectul final, fata arata mult prea incarcata, mi se pare ca aceasta crema evidentiaza foarte mult porii si punctele negre.

                       In concluzie, nu cred ca voi recumpara Bioderma ABCDerm Solaire deoarece nu o pot utiliza zilnic sub machiaj iar acest lucru pe mine ma nemultumeste. Cu siguranta nu am irosit banii pe ea, o voi folosi in aceasta vara la plaja, in fond in ceea ce priveste ingredientele si protectia solara este minunata. Cat despre cremele cu SPF 50 va spun ca acum am pus ochii pe cea mai recenta lansare Bioderma , Photoderm Nude Touch. 
                              


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu