Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 29 martie 2017

Ruj AVON Mark Plump It


              Unul dintre produsele de machiaj pe care le cumpar frecvent este rujul. Niciodata nu am suficient de multe si intotdeauna se gaseste o nuanta pe care vreau sa o am, sau o formula inovatoare pe care doresc sa o incerc. Asa se face ca si ultima gama lansata in brosura Avon mi-a atras atentia si m-a facut sa imi comand noul ruj Mark Plump It in nuanta Plumping Plum.





     Descriere:
Ruj cu complex 3D plumping: retinol, colagen, cafeina:
1. colagen pentru forma plina- Colagenul creste micro-circulatia pentru forma plina a buzelor.
2. retinol pentru catifelare- Retinolul ofera catifelare si aspect perfect.
3. cafeina pentru fermitate- Cafeina, rodia si uleiul de jojoba ofera elasticitate si hidratare.





     Cantitate: 3,6gr

     Pret: 14-16 lei in functie de oferte


                       Rujul are o gama variata de nuante frumoase, mai exact 15. Intr-adevar este hidratant, pigmentat si rezista excelent pentru un ruj cremos. Desi nu este rezistent la transfer, acesta a rezistat eroic pe buzele mele in jur de 4-5 ore, in conditiile in care am baut si am mancat. Am observat si faptul ca ofera un usor volum buzelor si un luciu discret.


                          Concluzia: AVON Mark Plump It este un ruj ce rezista bine fara a usca buzele. Cu siguranta o sa imi comand si alte nuante din aceasta gama!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu