Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 12 martie 2017

Sampon antimatreata cu Zinc Pyrithione si castan HERBAGEN - review

                 

                             Una dintre problemele cu care se confrunta majoritatea persoanelor este matreata. Aceasta afectiune a scalpului mi-a dat si mie de furca in ultima perioada de timp. Pe langa faptul ca acele cojite aratau destul de inestetic, nici mancarimile nu imi dadeau pace, deci ma confruntam cu o matreata destul de agresiva si cu prurit. Dupa ce am incercat o gramada de sampoane, singurul care imi tinea aceasta problema sub control era samponul antimatreata de la Londa, asta pana cand i-au schimbat ambalajul si formula.
                             Aflata in Kaufland la raionul de cosmetice am pus mana pe samponul Herbagen antimatreata cu  Zinc Pyrithione si castan. Intr-un fel parca mi-a facut cu ochiul si lista de ingrediente, stiam ca Zinc Pyrithione este eficient in lupta impotriva matretii, in alt fel mi-am zis ca nu am nimic de pierdut daca il incerc, mai ales ca acesta costa doar 10 lei pentru o cantitate de 250 ml.

Utilizare si ingrediente:

                                            Inca de la prima spalare acest produs si-a dovedit eficienta. Dupa cateva folosiri le-am spus la revedere matretii si pruritului. Stiu ca poate suna a reclama, insa este exact experienta mea cu samponul acesta, nici eu nu ma asteptam sa isi faca treaba asa rapid si sa ma bucur de un scalp curat. Consistenta sa este cremoasa, se intinde si se limpezeste foarte usor din par. Are un miros usor medicinal care dupa spalare nu persista in par. Dupa folosire parul ramane cu volum si se ingrasa ca de obicei, il spal undeva la 3-4 zile,


                                  Ma declar in totalitate foarte multumita de samponul antimatreata cu Zinc Pyrithione si castan HERBAGEN si o sa il cumpar cu siguranta in continuare. Din ce am observat Herbagen are o varietate de produse in ceea ce priveste ingrijirea personala si ma tenteaza si pe mine sa mai incerc si altceva de la ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu